חנויות האונליין הפכו כבר מזמן לחנויות לכל דבר ועניין ומיום ליום, כמות הפונים לחברות בניית אתרים גדלה פלאים בשנים האחרונות, כמובן שיש גם כאלה שמנסים להקים לבד, צריך לזכור שהיום הכל פשוט יותר וההוראות ברורות יותר, אך בשביל להיות הבעלים של חנות איכותית מאוד, מומלץ להשתמש באנשי מקצוע.   

השלב הראשון – פיתוח.

כמו בכל דבר, השלב הראשון בנוי מחקירת הלקוח דרך עיצוב בכללי ועד עיצוב הקונספט.

עבודת מחקר ראשונית, עוזרת לבעל העסק להגדיר לעצמו מי קהל היעד שלו, מי הלקוחות שהוא מעוניין שייכנסו אליו לאתר,  אם לדוגמא בשלב חקירת הקהל  הוא תכנן את האתר לקהל בגיל השלישי עם התאמה לגיל השלישי ולבסוף הוא מגלה שהקהל שלו צעיר, הרי שהוא עשה טעות והחנות לא תענה על הציפיות לא מבחינת הקהל ולא מבחינת הקופה. לכן שלב ניתוח הלקוח והעיצוב הוא שלב קריטי, בשלב הזה אנחנו גם מתאימים את המוצרים / שירותים שאנו רוצים למכור באתר, חלוקה לקטגוריות שיקלו על הלקוחות שלנו ועיצוב תתי קטגוריות שיעזרו גם לנו בעלי האתר, בניהול מלאים ובשיווק ללקוחות המתאימים.

השלב השני – בידול האתר והתאמת השפה העיצובית.

כפי שרשמנו קודם לכן, ניתן לעצב את חנות האונליין לבדכם, אך על מנת להגיע לחנות מוצלחת שתמשוך את הלקוחות שלכם ותייצר תנועה רחבה, אנו ממליצים לכם לתת לאנשי מקצוע לעצב ולבנות את האתר שלכם, להשתמש בלוגו שלכם, בשפה העיצובית שלכם ובכלל לדאוג שהחנות שלכם תהיה ייחודית ואופיינית עבורכם.

השלב השלישי – תכנות האתר.

השלב השלישי של הקמת חנות האונליין הוא התכנות מאחורי הקלעים וההחלטות האם להקים את החנות על אתר קיים או להקים את החנות כחנות אינדיבידואלית שעומדת בפני עצמה. מה שלא תחליטו לעשות, נזכיר לכן שהאופציות הן מגוונות:  החל מ wordpress דרך wix ועוד.

כמובן שאם בחרתם להשתמש באתר שמספק לכם תבנית קיימת העלויות יהיו נמוכות יותר ואנו ממליצים לכם לקחת את המידע הזה בחשבון, כמו כן אתרים קיימים, נותנים לכם אופציות מרובות של תוספים ושדרוגים לכל מטרה שרק תרצו.

כמובן שעליכם לקחת בחשבון האם האתר שאתם מעוניינים בו הוא ספציפי למטרה מסוימת וצרכים מיוחדים, במידה וכן תקחו בחשבון שעלויות של אתר כזה יכולות להיות גבוהות הרבה יותר מאתר רגיל שלא מצריך תוספים מיוחדים.

רגע לפני שאתם מעלים את החנות לאויר, אנחנו ממליצים לכם לבחון אותה על כמה שרתים, להריץ אותה, לראות שהסליקה עובדת, לבדוק שהניוזלטר עובד, שהחנות נראית טוב גם במובייל וגם על מסך המחשב, שאין שום כפתור שמנווט לשום מקום ושבכלל האתר רץ ללא באגים.

                           הרי כולנו יודעים ש- ״אין שני לרושם ראשוני״ 

בחירת תבנית פופאפ