במהלך השנים נתקלנו לא פעם במספר טעויות מאוד נפוצות. אנשים נוטים לחזור עליהן מספר פעמים, בזמן שהם יושבים ומתכננים את הקמת הנכס הדיגיטלי שלהם.

במאמר הזה איגדנו עבורכם את הטעויות השכיחות והנפוצות ביותר, על מנת שאתם לא תחזרו עליהן.

טעות מספר 1 – הנטייה לזלזל בגודל הפרויקט שלכם.

רבים מהעסקים שמעוניינים לפתוח חנות אונליין, עושים זאת על מנת לשפר את הביצועים העסק שלהם. אנשים נוטים לחשוב שחנות אונליין היא דרך מהירה ״לעשות כסף״ כי ״מה כבר דורשת ממני חנות אונליין?״

אז נכון שמי שמחזיק חנות פיזית, יודע שבחנות אונליין הוא חוסך הוצאות רבות. הוצאות כגון: שכירות, מלאים, עובדים ועוד, אבל אין ספק שחנות אונליין דורשת השקעה מסוג אחר. זה בעיקר מתאפיין בהשקעה של זמן, זמינות ורצון להצליח.

מי שבוחר להקים חנות אונליין, צריך להבין ולהפנים שחנות אונליין היא עוד עסק. חשוב לציין שהיא מצריכה גם כן השקעה, כמו בחנות הבסיס שלכם. אם פיצחתם את השיטה, תוך כדי עמידה ביעדים, הדרך למעלה מתקרבת בצעדי ענק.

טעות מספר 2 – בניית אתר האונליין שלכם על הפלטפורמה המדויקת.

לעיתים קרובות, ההחלטות שניקח הן אלה שיעשו את ההבדל בין הצלחה ענקית לכישלון חרוץ. לכן הבחירה שלכם בפלטפורמה הנכונה היא לא פחות מקריטית. ישנם כמה דברים שצריך לשים אליהם לב, במיוחד בנושא הפלטפורמה בה תשתמשו ליצירת חנות אינטרנטית.

*האם הפלטפורמה פונקציונאלית במידה שאתם רוצים / צריכים?

*אילו אפשרויות החנות נותנת לכם את? לעצב לבד או להשתמש בתבניות מוכנות?

*לקחתם בחשבון האם ישנה אופציית תמיכה באתר שלכם או לא?

תתייעצו, תשאלו שאלות, תקראו חוות דעת של אנשים שונים והכי חשוב תישארו מעודכנים.

טעות מספר 3 – גם חנות אונליין צריכה לגבש לעצמה מטרות עסקיות.

מה המטרות שלכם? מי קהל היעד שלכם? מי המתחרים שלכם ומה מייחד אותם? איפה אתם ממוצבים מבחינת המחירים אותם אתם מציעים? (האם אתם במשחק או לא? ) האם אתם יודעים מה החזקות והחולשות של חנות האונליין שלכם?

כל אלו ועוד הן מטרות סופר חשובות שברגע שתענו עליהם, המטרה שלכם תהיה מדויקת יותר. ברגע שהמטרה תהיה מדויקת יותר, היכולת שלכם להצליח גבוהה יותר.

טעות מספר 4 – שיווק שיווק שיווק.

בניתם את האתר המושלם שלכם?

העליתם אותו לאוויר ובדקתם שהכול מושלם?

מעולה!

אבל מה עם הלקוחות?! למה הם לא מגיעים?!?!

בדיוק פה אנחנו מעירים את נושא השיווק, שיווק נכון יביא אליכם את הלקוחות הנכונים. מה שייצור עלייה בתנועה לאתר שלכם.

ראשית שימו לב שאתם מבינים את ההבדל בין שיווק אורגני לשיווק ממומן.

הציבו סכום כסף לקידום ממומן ברשתות החברתיות, אל תתנו לזה להפתיע אתכם כל פעם מחדש.

האם יש לכם צורך במובילי דעה וחוות דעת?

ישנן לא מעט הוצאות בדרך, אך חשוב יותר מכל שתהיו מסודרים ומתוכננים. אל תתנו לכל הנוגע בתקציב לצאת מכלל שליטה, תשלטו אתם בתקציב ולא הוא בכם.

טעות מספר 5 – עיצוב האתר שלכם.

זוכרים שהמלצנו לכם לבדוק מי הקהל שלכם?

אחרי שזיהיתם את הקהל שלכם ואת הצרכים שלו, אנו ממליצים לכם לעצב את האתר לטעמם. בצורה שתמשוך את העין ותדבר לקהל היעד שלכם.

ישנם אתרי אונליין רבים שמעלים את המוצרים/שירותים שלהם בצורה שרירותית, כך מאבדים מערך האתר.

חשוב לציין ש”חלון הראווה” שלכם, ישחק כרגע תפקיד כעיצוב האתר שלכם. זהו ללא ספק דלת הכניסה אל העסק, בוא אתם מציגים את האופי שלכם. לא תרצו כבר שאנשים יזמינו אנשים אחרים להצטרף?

לאחר שעיצבתם את האתר מבחינה ויזואלית, הגיע הזמן לעצב אותו מבחינה אינפורמטיבית.

מידות, מחירים, תנאים, רכישה והחלפה וכל מידע רלוונטי אחר.

ככל שתהיו יותר שקופים עם הלקוחות שלכם, כך תוכלו לרכוש את אמונם בזמן קצר יותר.

תדמיינו שאתם הלקוחות שלכם.

תמיד מומלץ לעשות סקר שוק, ללמוד מהטובים ביותר וליצור הצלחה לעצמכם.

תהיו ייחודיים ותזכרו עבודה מקדימה מובילה להצלחה.

בחירת תבנית פופאפ

Open chat