אחד מהנכסים הטובים ביותר שתוכלו להוסיף לעצמכם וכמובן להתייעל, זו חנות באינטרנט.

כמו כל השקעה בחנות או נכס, תמיד צריך לדעת ולבדוק כמה עולה ההשקעה. כמובן שגם צריך לשים עין על כמה זמן היא תהיה פעילה. לעומת ההחזר שלה לאורך הזמן

אם אתם חושבים לבנות חנות, ודאי שייערתם עם עצמכם, כמה תעלה לכם החנות הזאת.

התשובה הזו נעה מסכום זעיר של כמה שקלים לשנה לכמה אלפי שקלים. תלוי  בצורה שבה פותחים את החנות ודרך השיווק שלה במגוון הרחב שיש לאינטרנט להציע לנו ובהתאם לפעול לפי שיקול הדעת וכמובן הכיס .

לפני הכל אתם צריכים לשאול את עצמכם, מה הסיבה שאתם רוצים לפתוח חנות באינטרנט.

הרבה אנשים חושבים שאם הם יפתחו חנות באינטרנט הם יעלו את המכירות בן רגע.

אבל המציאות בשטח היא שהיום עם כל מה שיש באינטרנט צריך לעשות המון עבודת שיווק כדי להביא אנשים לחנות ולכן הדרך שאיתה אפשר להתנהל בצורה החכמה ביותר היא ע”י תשאול איש מקצוע שמגיע מהתחום וממנו לדלות ולשאוב מידע אשר יעניק לכם את הצעדים הראשונים במוצר בו אתם רוצים להתחיל לסחור וללכת קדימה זכרו מי שלא מתמיד כמו בכל עבודה  עלול למצוא את עצמו ללא הכנסות ובהפסד דבר זה חשוב מאוד לעסקים שמתחילים כבר ביום הראשון כיוון שזהו אחד המכשולים הראשונים שתתקלו בו בעסק החדש

איך אדע מתי צריך לעבור לאינטרנט?

אם יש לכם חנות קיימת ואתם רוצים ליצר בנוסף לחנות  שלא רק מי שנמצא קרוב אליכם יוכל לקנות, אלא גם לאנשים שנמצאים במרחק גיאוגרפי רחוק מכם  , או לאפשר ללקוחות קיימים לקנות מכם בעוד צורה. כמובן שזה נהדר אם המוצר שלכם יכול להישלח בדואר ומוסיף ערך ללקוח. ככה גם תוכלו לתת חווית קנייה ללקוח אשר יחזור ברוב המקרים אליכם לקנייה חוזרת.

אתם רוצים להקים עסק, ואתם רוצים למכור בו מוצרים. דבר ראשון: לברר איזו השקעה ראשונה אתם צריכים. כדי לקנות מלאי על מנת גם לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. בנוסף שיבין שאת המוצר הוא יכול לקנות בקליק מבלי לקום מהספה או המיטה. המטרה היא להפוך את הרכישה לקלה יותר ולשפר את חווית הלקוח.

מה העלות של הקמת העסק באינטרנט?

הסחורה שבחנות שלכם כמובן שזה תלוי בסחורה עצמה,

יש מקרים שבהם אין צורך במלאי, אם נניח החלטתם לפתוח חנות עם דרופ שיפיינג .

שזה אומר שאין לכם מלאי. אלא בכל פעם כשמישהו קונה מוצר אצלכם בחנות, אתם קונים את המוצר הזה במקום אחר. נותנים למוכר באתר את הכתובת של מי שקנה מכם ובכך העסקה מתבצעת.

אתם מרוויחים מהפער בין הלקוח ששילם לכם באתר, לבין המחיר שאתם שילמתם לספק שלכם.

ברוב המקרים תצטרכו להשקיע במלאי ראשוני, וזו עלות של כל פתיחת חנות גם אם היא לא מקוונת בניית אתר או פתיחת חנות על אתר קיים  זו השאלה הבסיסית, בדרך כלל

כשאתם רוצים להקים עסק חדש עם מלאי מוצרים וחנות וירטואלית, השאלה היא על עלות הקמת החנות עצמה. צריך לזכור שלא מדובר בסכום כסף גדול להשקעה באופן יחסי. אך נדרש מכם לקנות סחורה, לשווק אותה ולהבין איך לתמחר כל דבר בחוכמה.  על מנת שהרווח הגולמי שלך יגדל.

בחירת תבנית פופאפ