נתחיל במידע מעניין, מחקרים בדקו ומצאו שמעל 80% מהישראלים קונים לפחות מוצר אחד אונליין בשבוע, נתון שאנחנו עוד יודעים שיגדל.

הקלות הזאת, בה כל אדם, בכל גיל יכול לבצע רכישות באונליין, בין עם זה במחשב בבית לבין עם זה במכשיר הנייד ולקבל את המוצר עד פתח ביתו במהירות, הפכה את העניין לדרך חיים.

אז אם גם לכם יש חנות וירטואלית, כזאת שעשויה לפי הספר אבל לא מביאה מספיק לקוחות, כנראה שגם אתם כמו הרבה בעלי חנויות וירטואליות אחרות, חוטאים באותן הטעיות.

  • if you build it they will come :

כפי שהסברנו במאמרים קודמים, הטעות הכי גדולה של בעלי חנויות וירטואליות היא המחשבה שעצם זה שבניתם חנות, אומר שעשיתם את כל מה שעליכם לעשות, אז לא – ממש לא! אחרי שבניתם את החנות, העליתם את המוצרים ואפילו בדקתם שהסליקה נוחה ועובדת, הגיע הזמן לשווק את החנות שלכם, שלא כמו חנות פיזית שמישהו יראה על הדרך ויחליט האם להיכנס או לא, אף אחד לא יודע שהחנות שלכם קיימת עד שתתחילו לקדם אותה.

  • המוצר שלי ייחודי ואני יודע שיש לו דרישה:

אנחנו בטוחים שבדקתם לפני שהחלטתם שזה יהיה המוצר שתעבדו איתו, אבל אנחנו גם בטוחים שאתם לא היחידים. תבדקו איך אפשר להתבלט, איך אתם מבדלים את עצמכם ביחס למתחרים ואיך אתם גורמים ללקוחות לחפש דווקא אתכם.

  • דע מי המתחרים שלך:

כבר שכתבנו לכם אודות הקמת חנות אונליין, רשמנו לכם שההמלצה הכי גדולה שלנו היא שתכירו את המתחרים שלכם, דעו מי הם, מה הם מוכרים, האם אתם מתחרים במחיר? מתחרים וירטואליים נוקטים באסטרטגיה שונה ממה שמכירים בעסקים פיסיים. תחקרו הכל ותמצאו את נקודות החוזק והחולשה שלהם, דבר שיקדם אתכם מאוד.

  • שימוש נכון ב seo:

על מנת שגוגל יידע לקטלג אתכם במקום הנכון, עליכם להשתמש בצורה מדוייקת בביטויי מפתח. אם אתם לא יודעים לעשות זאת אנו ממליצים לכם לקחת אנשים שזה העסק שלהם, לפחות עד שתלמדו לעשות זאת לבד.