השנה היא 2021, שנה שבה כבר חשבנו שראינו הכול. אז היינו בבית, בקושי יצאנו ממנו, חשבנו וחשבנו ולבסוף הגיעה החלטה – לפתוח עסק! טוב, לא רק אתם חשבתם על זה, אבל זה לא אומר שזה אבוד. בעקבות המגיפה שהגיעה, תופתעו לגלות עד כמה אנשים הצליחו למצוא אמביציה. אותה אמביציה שהובילה לפתיחת עסק ולהגשמת יעדים בחיים. לכן, החלטנו לתת לכם מדריך קצר לאיך לשפר את העסק שלכם בכל הנוגע לעולם הדיגיטלי. אז הצטרפו אלינו בשביל לדעת את הפרטים שצריך כדי להתחיל.

צעד ראשון

התייעצו עם אנשי מקצוע – אתם בטח תגידו, נו זה צעד ברור, אבל במקרה הזה, זהו צעד חשוב.

השתדלו להתייעץ עם כמה אנשי מקצוע, לבחון את הצעותיהם ולבחור בקפידה עם מי תתקדמו. ראוי לציין גם שחשוב, שתעיינו בעבודות הקודמות שלהם, על מנת ליצור חיבור חיוני לעסק שלכם. זה יבוא רק לטובתכם, כך תוכלו ליצור את הזהות האינטרנטית שלכם על הצד הטוב ביותר.

הצעד הזה יוביל אתכם לדרך בה אתם סוללים, ללא סיכון שמישהו אחר יקח בעלות. חשוב מאוד לעבוד עם אנשים שיאמינו בגישה שלכם ובדרך ההתקדמות של העסק שלכם.

צעד שני

ניהול רישומים על פי הקופה האינטרנטית שלכם. חשוב מאוד לנהל את העסק עם קופה רושמת. קופה זו תשמור על כל הנתונים האנליטיים ותהיה מוצגת בכל זמן שתרצו לעיין בהם, 24/7!

חשוב לציין, במידה ותשקיעו באבטחתה ובאמינותה של הקופה, כמות הלקוחות תעלה. כל עוד תצליחו לשמר אצל הלקוח את חווית השירות שלו, הוא ישווק את העסק לחבריו. מדהים לא? ככה תוכלו גם להיות בעל מוניטין אינטרנטי ראוי ולהרוויח בגדול! 

צעד שלישי

משלוחים

במיוחד בימים בהן הסתובבה המגפה בינינו, הפך עולם השליחויות לפקטור מאוד חשוב בעסק היום. זה אומר שאתם צריכים לשקול ביד רמה כיצד אתם תנהלו את מערך השליחויות של העסק שלכם. לקבוע תעריפים מסוימים שיוכלו לגרום ללקוח להזמין ולא לחשוש מההתנהלות של העסק מולו. חשוב לשקול בחישוב התעריפים את ההטבות לגבי משלוחים בחינם במעבר סכום מסוים.  

תייעלו עד כמה שתוכלו, זה פשוט יעזור לכם לחסוך המון כסף וזמן 🙂

צעד רביעי

מי מאיתנו לא אוהב להרגיש מיוחד?

קחו דוגמא – אתם הולכים לפלאפל השכונתי שלכם, זו לא פעם ראשונה שלכם שם. כמה תהיו שמחים אם הוא ידע בדיוק מה אתם אוהבים. אותו דבר גם בחנות האינטרנטית שלכם. תמיד השתדלו לייצר עבור הלקוחות שלכם את תחושת הייחודיות, שלה הוא כל כך משווע. מהלך זה יוביל אתכם אל הדרך הבטוחה לביקורת טובה, במיוחד עם "לקוחות ישראלים". 

צעד חמישי  

אתר אינטרנט זו לא הדרך היחידה כדי להשיג לקוחות מהרשת.

כיום, חשוב ליצור עמודים עיסקיים בשלל הרשתות החבריות, אשר נמצאות ברשת. לדוג': פתיחת עמוד עסקי ב"פייסבוק", תוכל לעזור לכם להכיר את לקוחותיכם טוב יותר. על ידי ניתוח נתוניהם והבנתם, תוך כדי קבלת תגובות ומקום לתת להם להתבטא. ככל שתהיו זמינים עבורם ותענו בהקדם, תהיו הרבה יותר במעקב על העסק שלכם. אל תאבדו לקוחות והשתדלו לשרת את הלקוח כאילו הוא בבית מלון.

 

אנחנו מקווים שהמדריך הקצרצר הזה עזר לכם להבין יותר על עולם הדיגיטל. אם החלטתם ללכת על זה, השתדלו להתפזר לכמה שיותר מקומות ולהגדיל את החשיפה שלכם ברשת. בהצלחה! 🙂

בחירת תבנית פופאפ