האם יצא לכם אי פעם לפגוש איש מכירות שלא היה לא עניין להגדיל את הרווחים שלו? את מספר הלקוחות שלו? כיום, ניתן לראות שרבים מבעלי העסקים עושים את זה על ידי פנייה למספר רב יותר של לקוחות, או בשם המקצועי – לידים.

על מנת להגדיל את מספר הלקוחות (ואת הרווחים) בצורה משמעותית  יש צורך בבניית חנות וירטואלית.
החנות הוירטואלית, מאפשרת ללקוחות שלכם להזמין אונליין בכל זמן ומכל מקום את ההמוצרים אותם אתם מציעים.

אז איך בעצם חנות וירטואלית יכולה להוות חלק משמעותי בתהליך הגדלת מערך הלקוחות והרווחים שלכם?

אחד היתרונות של הקמה ובנייה של חנות וירטואלית הוא היכולת שלה לכוון לקהל יעד פוטנציאלי.

רבים מבעלי העסקים הפיזיים בונים כיום גם חנות וירטואלית.
החנות הוירטואלית משמשת למעשה כמו חנות פיזית, החנות מנהלת מלאי מוצרים ו/או שירותים, ישנן אפשרויות תשלום נרחבות כמו בחנות הפיזית ועוד. ההבדל הבולט ביותר כפי שציינו בין חנות וירטואלית לחנות פיזית, הוא שחנות האונליין זמינה עבור הלקוחות בכל זמן נתון, 24/7, שבתות וחגים.

זכרו – חנות אונליין, שתבנה בצורה נכונה ומדויקת תשיג את התוצאות המירביות שאליהם אתם שואפים להגיע!   

דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא היכולת של בעל החנות לעקוב באופן שוטף אחר המכירות והרווחים ועל ידי כך לנתח את הנתונים שמתקבלים ולמקסם את פעולות המכירה שיובילו לרווחים טובים יותר.

ובכן בואו נבחן את היתרונות של חנות האונליין אל מול החנות הפיזית.

  • הגישה לחנות האונליין היא 24/7 בעוד חנות רגילה עובדת מספר שעות ביום.
  • מבחינה שיווקית, היכולת לטרגט לקוחות ולייצר פרסום חוזר היא הרבה יותר גבוהה מאשר בחנות רגילה.
  • בחנות האונליין הרבה יותר קל לנהל מעקב אחר מלאים ניתן לבצע ניהול מלאי אוטומטי ועדכון ישיר של מלאים אל מול לקוחות מתעניינים. בחנות רגילה ניהול המלאי עדיין מתנהל על ידי ספירות מלאי אחת למספר חודשים וישנו קושי בעדכון המלאי אל מול הלקוחות המתעניינים.
  • נוחות. על מנת לבצע חיפוש בחנות האונליין כל שעל הלקוח לעשות הוא להכנס לשורת החיפוש, להשתמש במסננים ולהגיע למוצר בו הוא מעוניין, בעוד בחנות הפיזית על הלקוח להגיע/לצלצל לחנות על בסיס יומיומי על מנת לוודא שהמוצר אכן נמצא במלאי וגם אם אכן המוצר נמצא.
  • בחנות האונליין, ישנה האופציה לייצר פרופיל לקוח מדויק ככל האפשר על סמך הקניות והביקורים שלהם. על ידי הנתונים הללו נוכל לבנות מערך שימור לקוחות ולהתאים לכל לקוח את המבצעים שידברו אליו, חנות רגילה לעומת זאת לא תוכל לרדת לכזאת רמת דיוק.
  • חנות האונליין שלכם יכולה לפנות לקהל רחב מאוד של גולשים, על ידי תרגום החנות למעל 50 שפות בעוד שחנות פיזית לא יכולה להגיע למספר כה רחב של לקוחות.
  • בחנות האונליין שלכם, תוכלו להגדיר מספר רב של אופציות תשלום, בעוד בחנות הפיזית תיהיו מוגבלים בכמות אופציות התשלום.

כיום קיים גוון רחב של מערכות ניהול חנות אונליין.

מה עלינו לוודא שקיים במערכת ניהול חנות האונליין?

  • ניהול מלאים. היכולת לשייך מוצר לקטגוריה המתאימה, יצירת משפחות מוצרים בעלות תכנים ותכונות זהות.
  • יצירת וריאציות מוצרים – שימו לב שהמערכת אותה אתם בוחרים, תאפשר ליצור וריאציות שונות למוצרים  באופן אטומטי.

           לדוגמה – מכנס עם 4 מידות ב 4 צבעים שונים,  יוצר 16 וריאציות שונות לאותו     

           המכנס.

  • מעקב אחרי נטישת לקוחות – לקוחות שמילאו עגלה אך פרשו טרם ביצוע התשלום.
  • ניהול מבצעים וקופונים.
  • מעקב אחר ביצוע הזמנות – סטטוס הזמנה, רשימת הזמנות מסודרת, דרכי התקשרות עם הלקוח.
  • דוחות ניתוח מכירות וסטטיסטיקות – ממוצע מכירות לפי הגדרות תאריך. מכירות לפי לקוחות, ניתוח מלאים.
  • מעקב משלוחים – האם עומדים במדרגות השילוח, מעקב אחרי אופציות השילוח השכיחות באתר.
  • ניהול אוטומטיזציה בשליחת המיילים אודות הרכישות, קבלות, משלוחים ושביעות רצון.
  • הגדרת אפשרויות תשלום – paypal, bit, אשראי, העברות ועוד…
  • ועוד… 

בחירת תבנית פופאפ