ברוב המקרים השונים אנו רוצים למשוך לקוחות, לנסות ולהגיע לכמה שיותר אוזניים וכמובן עיניים.
בעידן הרשת הנוכחי, אנו עדים להמון קושי בחידוד מטרותיהם של הלקוחות. ברוב המקרים אנחנו שוברים את הראש, כיצד הם יגיעו דווקא אליי? אז קודם כל אין סיבה להילחץ. כאן תלמדו מהו דף נחיתה וכיצד צריך להתנהל מולו.
מה מחכה לנו ביצירת אתר?
ביצירת האתר קיימים המון רבדים שונים של תחזוקות שונות וגם המון מכלולים. אלה קושרים בקשר אחד את בונה(מתכנת) האתר והמוכר. כך נוצר שיתוף פעולה שכמובן ע"פ המוכר צריך להימצא חן ולהגיד את דעתו. אך עם הניסיון של בונה האתר(מתכנת) המוכר יהי חשוף למידע שלא היה בעבר.
אז ניסנו מעיט להבין את מערכת היחסים בין בונה(מתכנת) האתר לבין המוכר. אנו מוצאים עצמנו ביצירת המון אתרים שונים אשר פזורים ברחבי הרשת. רוצים להביע ולתת משהו מיוחד עבור כל קונה פוטנציאלי, מכאן אנחנו מגיעים ליצירת התוכן.
ביצרת סרטונים יש המון פלוסים וגם מינוסים ואנחנו ניגע בהם. אך לצורך השוואה, ברוב המקרים שיש סרטון בתוך האתר הגולש יעדיף לראות. בכניסתו יצפה בסרטון ורק אז יתחיל לקרוא את המאמרים, במידה והסרטון אכן לטעמו.
היתרונות ביצירת סרטון:
כאשר אנו מסתכלים מלמעלה וננסה לרדת לרזולוציות מאוד קטנות, נבין שכל מטרת הסרטון הוא למכור. כמה שיהיה יותר מעניין וקצר, תוביל לכיס הקונה בזמן קצר מאוד. אין צורך לעשות סרטים באורך של חצי שעה. ככל שתקצרו ותרחיבו במידה הנכונה על המוצר אותו תרצו לשווק. כך הסקרנות עבור אותו מוצר עלולה לגרות את הרוכש ולהבין שהכדור בדרך כלל יישאר במגרש שלכם. במידה והצלחתם לעורר סקרנות וריגוש (אפילו הקטן ביותר) הצלחתם להגיע ללב כל העניין של שיווק. שלא מה שעושה את המוצר מיוחד אלה מי שעושה אותו. עם דגש על הדרך המקורית ביותר יצליח להשיג אזכורים ויישאר בתוך התודעה החברתית הן מבחינת הרשתות והן מבחינת מדורי הפרסום השונים יצליח ובגדול זכרו קצר וקולע תמיד פוגע!
החסרונות ביצירת הסרטון:
האומנם החסרונות באות לידי ביטוי לא בהכרח בפגיעה בעסק או במוצר אלה דווקא בזמן המצריך ממך כבעל עסק פשוט להתמקד ביצירת סרטון עם טובי האנשים שפזורים ברחבי הארץ הטובה שלנו ובכך לעשות לעצמך שם טוב בעזרת האנשים הנכונים המון דברים ייגרמו לכם לחששות אך אל דאגה תנסו לבנות את ה"ויז'ן" שלכן בתוך הראש והצד הקריאטיבי יביא אותו לידי ביטוי בתוך הסרטון שתבקשו.