ברוב המקרים השונים אנו רוצים למשוך לקוחות לנסות ולהגיע לכמה שיותר אוזניים וכמובן עיניים.
בעידן הרשת הנוכחי שאנו עדים לחוזקתו ומצרך שהוא אינו נדיר בתקופה שלנו והן אלה שמחפשות את התוכן שיכול באמת להוסיף את ה”קיק” הסופי על מנת להגיע למקסימום מוכנות בכך שאכן האתר מושך את צומת ליבו של אותו קונה ומשייך את עצמו כקונה פוטנציאלי.


ביצירת האתר קיימים המון רבדים שונים של תחזוקות שונות וגם המון מכלולים אשר קושרים בקשר אחד את בונה(מתכנת) האתר והמוכר ובכך לייצר שיתוף פעולה שכמובן ע”פ המוכר צריך להימצא חן ולהגיד את דעתו אך עם הניסיון של בונה האתר(מתכנת) תינתן למוכר לראות עוד המון דברים שאינו יכול לעלות בדעתו כיוון שזהו “הסייב זון” של בונה(מתכנת) האתר.
אז אחרי שניסנו טיפה להבין הכיצד פועל כל מערך שיתוף הפעולה בין בונה(מתכנת)האתר לבין המוכר אנו מוצאים עצמנו ביצרת תוכן המון אתרים שונים אשר פזורים ברחבי הרשת רוצים להביע ולתת משהו מיוחד עבור כל קונה פוטנציאלי והלכה למעשה דבר זה מוביל אותנו ישירות אל תוך הנושא המרכזי שלשמו הגענו עד הלום וזהו יצירת הסרטונים.


ביצרת סרטונים יש המון פלוסים וגם מינוסים ואנו ניגע בהם מיד אך לצורך השוואה ברוב המקרים שיש סרטון בתוך האתר הגולש יעדיף לראות ראשית בכניסתו קודם את הסרטון ורק אז להתחיל לקורא את המאמרים אם הסרטון אכן לטעמו ורוחו.
היתרונות ביצירת סרטון:
כאשר אנו מסתכלים ממעוף הציפור וננסה לרדת לרזולוציות מאוד קטנות נבין שכל מטרת הסרטון בסופו של דבר הוא למכור כמה שהיה יותר מעניין וקצר כך הגדלת הסיכויים להגיע לכיס הקונה קצרה מאוד אין צורך לעשות סרטים באורך של חצי שעה ככל שתקצרו ותרחיבו במידה הנכונה על המוצר אותו תרצו לשווק כך הסקרנות עבור אותו מוצר עלולה לגרות את הרוכש ולהבין שהכדור בדרך כלל יישאר במגרש שלכם במידה והצלחתם לעורר סקרנות וריגוש (אפילו הקטן ביותר) הצלחתם להגיע ללב כל העניין של שיווק כיוון שלא מה שעושה את המוצר מיוחד אלה מי שעושה אותו בדרך המקורית ביותר יזכה להמון אזכורים ויישאר בתוך התודעה החברתית הן מבחינת הרשתות והן מבחינת מדורי הפרסום השונים יצליח ובגדול זכרו קצר וקולע תמיד פוגע!

החסרונות ביצירת הסרטון:
האומנם החסרונות באות לידי ביטוי לא בהכרח בפגיעה בעסק או במוצר אלה דווקא בזמן המצריך ממך כבעל עסק פשוט להתמקד ביצירת סרטון עם טובי האנשים שפזורים ברחבי הארץ הטובה שלנו ובכך לעשות לעצמך שם טוב בעזרת האנשים הנכונים המון דברים ייגרמו לכם לחששות אך אל דאגה תנסו לבנות את ה”ויז’ן” שלכן בתוך הראש והצד הקריאטיבי יביא אותו לידי ביטוי בתוך הסרטון שתבקשו.