אם אתם מאותם אנשים בעלי חנות עובדת, שמעוניינים לעבור לעולם הוירטואלי ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם, כדאי שתמשיכו לקרוא.

הרבה פונים אלינו ושואלים אותנו, איך הם יכולים להקים א החנות הוירטואלית שלהם, מבלי לפגוע בחנות הפיסית ומבלי להיפגע כלכלית או בקיצור איך הם יכולים לעשות את המעבר הזה בצורה חלקה?

אז נכון, אם אתם עוקבים אחרינו ואחרי המאמרים שלנו, אתם יודעים שאנחנו חושבים שכל עסק צריך שתהיה לו נוכחות באינטרנט, גם עסקים שבעברם הסתפקו בלהיות רשומים בדפי זהב, הרי שהיום זה לא מספיק וצריך נוכחות עם משקל.

הרי כולנו יודעים היום , שאנשים רוכשים באונליין כמעט הכל, מבגדים ועד למוצרי חשמל, ריהוט, חופשות בחו״ל ואפילו רכבים והכל מבלי לצאת מפתח הבית.

עכשיו עם המידע הזה, הרבה יותר מובן למה כולם רוצים להיות חלק במשחק הזה, וזה למה המון עסקים פיזיים מתכננים את כניסתם לפעילות האונליין.

אז איך עושים את זה? איך עובדים למכירות באינטרנט?

ראשית חייבים להתייחס לחנות אונליין כמו אל עוד סניף ואם יש לכם רק חנות אחת, אז עליכם להתייחס לזה כאל רשת קטנה.

אם אין לכם שום ניסיון בעולם הדיגיטל, ולו הקל ביותר, ההמלצה שלנו מעבר ללקרוא חומרים היא לפנות לאיש מקצוע שיעזור לכם.

אנשי מקצוע יוכלו לעזור לכם בצעדיכם הראשונים ועם זאת ללמד אתכם איך להתנהל בעולם הוירטואלי.

לאחר שעשיתם את ההחלטה, האם לקחת איש מקצוע או לצלול לבריכה הזאת לבד ולנסות לעשות את זה בעצמכם, עליכם לזכור מספר דברים:

  • הדבר הכי חשוב הוא לדעת מי קהל היעד שלכם. אחרי שתדעו בוודאות מי הוא קהל היעד שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להמשיך הלאה לעיצוב האתר, בניית האתר, המוצרים וכו׳.
  • האם האתר הולך להיות בינ״ל או מקומי?
  • אילו מוצרים / שירותים אם הולכים למכור ולקדם באתר שלכם?
  • היכן תקימו את האתר שלכם?
  • מחירים – האם המחירים זהים למחירי החנות הפיסית או שאתם מתכננים לתמחר את המוצרים אחרת?
  • סליקה – בחירת מערכת סליקה ידידותית לגולש, ( האם זאת אותה מערכת שאתה עובדים איתה בשוטף בחנות הפיסית שלכם או לא?)
  • בניית תוכנית שיווקית – מה הצעדים שאתם הולכים לנקוט על מנת להביא גולשים לאתר שלכם?

נכון, הרשימה פה רק נראית קצרה, אך כל שלב/מאפיין הוא עולם ומלואו ואנחנו ממליצים לכם להשקיע בו מחשבה מרובה.

מבחינת לוחות זמנים, עליכם לזכור שהמכירות לא מגיעות ישר שהחנות עולה לאוויר, יש חנויות שלוקח להם מספר שבועות עד למכירה הראשונה ויש לקוחות שלוקח לכם חודשים עד להזמנות הראשונות, אך אם יורשה לנו לתת לכם מספר מילים מחזקות, ברגע שהמכירה הראשונה תתבצע, הלקוחות הבאים יגיעו!

כפי שרשמנו במאמרים שלנו, ההשקעה בחנות אונליין שונה בתכלית מהשקעה בחנות הפיסית, אולי אנחנו לא משלמים שכירות, עובדים, ארנונה ועוד.

אבל בשביל שהחנות שלכם תצליח תצטרכו להשקיע בשיווק.

בהצלחה!

בחירת תבנית פופאפ