למה לעבור לאינטרנט?
אם אתם חושבים לפתוח חנות כדאי שתחליטו מה עדיף לכם, חנות אינטרנטית או חנות פיזית. חנויות האינטרנטיות מאפשרות לנו להזמין את המוצרים, בצורה נוחה ונגישה. כך נוכל לקבל אותם ישירות הביתה מבלי לבזבז זמן יקר על נסיעה לחנויות או הקניון. שנת 2018 הסתכמה בשיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל לא מפסיק לשבור שיאים משנה לשנה.
נמצא כי 46% מהקונים אונליין רוכשים ברשת כי הם מאמינים שההצעות זולות יותר. 20% מעדיפים את הנוחות והזמינות שהרשת מציעה ו-13% נהנים מקלות השוואת המחירים.
למה דווקא חנות אינטרנטית ולא חנות רגילה?
מטרתה של חנות אינטרנטית, היא לחסוך עלויות ולנצל את השטח בצורה הטובה ביותר. זה מתבטא גם בכמות המידע וגם במלאי המוצרים בעסק. החנות היא נטו השיווק שלנו למוצרים והשירותים אותם אנו מספקים. מצב בו הלקוח יוכל להסתייג מהחלטתו, לכן נצטרך להתייחס בהתאם לתוכן שלנו.
אם כבר מזכירים עובדות יבשות, עסקים, מותגים וחברות שהחליטו לבנות לעצמם חנות וירטואלית. בעקבות מהלך זה, רוב אותן חברות העידו על עלייה באחוזי המכירות. כל זה כאמור מתייחס כמובן למכירותיהם כנגד חנות פיזית .היום ראוי לציין שכולם רוצים לחסוך בזמן ובכסף, לכן חנות וירטואלית הינה היתרון האולטימטיבי. כל סוגי הלקוחות נמצאים כיום ברשת, פשוט עניין של איך תדברו איתם. ילדים/נשים/גברים ומבוגרים – מה שנותר עליכם לעשות הוא פשוט להגיש להם זאת בצורה נבונה. המטרה המרכזית שלכם היא למשוך את הקהל בעזרת תוכן טוב (טקסט, מדיה).
כך לא תותירו ללקוח שאלות והוא ירגיש הרבה יותר בטוח לגבי רכישת המוצר.
תחשבו כמה פעולות אתם בעצמכם עברתם לבצע דרך האינטרנט. זוהי לא תורה מסיני, כל אחד יכול לעשות זאת ועוד בקלות. מפה, תלמדו כיצד לגשת ללקוח, על מנת להגדיל רווחים. חשוב מכך , הוא גם לשים דגש על חווית הלקוח באתר. במידה וחווית הלקוח תהיה טובה, אתם לא תאמינו כיצד הוא בעצמו כבר יפרסם את העסק. שימו את עצמכם במקום, הייתה לכפם חוויה טובה ממקום מסוים, לא תשתפו? כמובן שגם צריך לקחת את זה לכיוון השני. במידה והאתר שלכם לא במצב טוב ונראה כאחד לא אמין, תצפו לתגובות בהתאם. כך תוכלו גם לסבול מביקורות לא טובות ולכדור שלג שרק יעשה צרות.
זיכרו תמיד לשים את הלקוח במקום הראשון, אחרי הכול הוא משלם.