רבים האנשים שחושבים שחנויות וירטואליות יכולות להיות רק חנויות אופנה או טכנולוגיה, אך הרשו לנו לומר לכם שחנות וירטואלית יכולה למכור כל דבר גם וינטג׳ ויד שנייה.

אבל רגע לפני שנתחיל בואו נעשה קצת סדר ונסביר את ההבדל בין חנות אונליין שמוכרת וינטג׳ לבין חנות אונליין שמוכרת רטרו.

חנויות וינטג׳ אלו חנויות שמוכרות מוצרים (ריהוט/ביגוד/הלבשת בית ועוד)  שיוצרו בעבר ותאמו את התקופה בה הם יוצרו ( פריטים שהיו בשימוש).

חנויות רטרו אלו חנויות שמוכרות פריטים חדשים, שיוצרו בתקופה הנוכחית, אך הם בהשפעת התקופה שעברה.

אחרי שהכרנו את המושגים הבסיסיים, נעדכן אתכם כי הסיבות לפריחתם של חנויות היד שנייה היא דם הקלות והנוחות שבהקמת חנות אונליין וגם הכיוון אליו צועד העולם עם עניין איכות הסביבה.  

אך כמו בכל הקמת חנות, גם פה יש מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם:

  • על מנת שחנות יד שנייה תחשב מצליחה, עליה להחזיק מגוון רחב מאוד של פריטים, מאחר וכל פריט הוא ייחודי ואין כמה מאותו פריט, אתם חייבים להחזיק מבחר.
  • ניהול מלאים מדויק , מאותה הסיבה שכתבנו קודם לכן. מאחר ויש אחד מכל פריט, אתם כל הזמן צריכים לעדכן את האתר באונליין, באתרי יד שנייה ההמלצה שלנו היא להגביל את מן הפריט בעגלה. ( רבים מאתרי היד שנייה בעולם מגבילים מור בעגלה ל15 דקות).
  • איכות הפרטים. לקוחות שרוכשים פריטי יד שנייה לרוב עושים את זה בחנות פיסית דבר שמקל מאוד על בחינת הפריט, על מנת להימנע מעוגמת נפש, החזרות זיכויים וכו׳, אנו מציעים לכם לבחון היטב את הפריטים טרם העליתם אותם לאתר.
  • תמונה אחת שווה אלף מילים ובאתר יד שנייה היא אפילו שווה הרבה יותר. צלמו את הפריטים  מכל כיוון, הוסיפו מידע וגם קצת מידע היסטורי על התקופה / על המוצר אפילו על המעצב במידה ויש לכם.

מי שיבחר להקים חנות יד שנייה, רוב הסיכויים שמכיר את העולם הזה טוב יותר מהרבה אחרים, השתמשו בידע הזה לטובתכם, נצלו את הידע ותבדלו את עצמיכם מאחרים.

 ושיהיה בהצלחה