מי כמוכם שמחזיקים עסק, יודעים כמה קשים הם חבלי הלידה של הקמת עסק חדש ועם כמה סוגיות הבעלים של העסק מתמודדים ויתמודדו.

אחת הסוגיות הנשאלות ביותר בעיקר בעידן שלנו היא, היכן לפתוח את העסק שלנו ? ומה הדרך הטובה ביותר למכור את המוצרים שלנו?

בשלב הראשון, רבים מבעלי העסקים הקטנים שיש להם מוצרים / שירותים למכור, מעדיפים ללכת על חנויות האיקומרס, אותן חנויות שמוכרות את המוצרים שלכם באונליין, לקהל לקוחות מכל הארץ ו/או העולם 24/7. הבעיה מתחילה שרבים ממהרים לצאת לדרך וחוזרים על אותן טעויות נפוצות שרבים עשו קודם.

מה הם המוצרים שאתם מתכננים למכור בחנות?

האם סל המוצרים שלכם ברור?  האם אתם יודעים בדיוק אילו מוצרים / שירותים אתם הולכים למכור ולקדם באתר שלכם?  האם האתר שלכם הוא אתר שמאגד בתוכו מוצרים / שירותים מכל מיני סוגים? או האם החנות שלכם היא כל כולה ייעודית למוצר נישה יחיד ומיוחד? ההמלצה שלנו היא לא להקטין ראש באף אחת מהשאלות הללו, ולשאול את כל השאלות שצצות לכן גם עם הן נראות לכן מטופשות.

מאחר והעלויות של הקמת אתר איקומרס יכולות להיות יקרות, המטרה שלנו במאמר הזה היא לעזור לכם לקבל את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה.

מה התוכנית העסקית שלכם אומרת? האם יש לכם את התקציב המיועד לפתוח חנות עוד בטרם בחרתם את המוצרים שתמכרו? האם חשבתם עד הסוף לפני שאתם עושים את הצעד הזה?

ניתן למצוא היום בשוק מספיק חנויות וירטואלית שמהוות חלון ראווה לאמן / מציג / מוכר. חנות האיקומרס שלכם היא המקום המדויק בו תוכלו לייצר מפגש עם לקוחות פוטנציאליים ולתת להם להתרשם מכם ומהיצירה / עבודה שלכם, קחו בחשבון שחנות מהסוד הזה היא לא החנות האולטימטיבית.

אם זאת החנות שלכם, עליכם לבדוק תוספים שינגישו מידע ללקוח 24/7, האם ה מה שאתם מעוניינים בו? האם ה השירות שתרצו לתת ללקוח שלכם?

באתר איקומרס רגיל, כזה שיש מוצרים קופה ואופציות רחבות לתשלום, לא תזדקקו לשירות לקוחות 24/7 כי כל המידע כבר קיים באתר. אך לא תמה העבודה שלכם, אתרים מסוג זה זקוקים לתוספים שונים.

אחת ההמלצות שלנו לעסקים קטנים, היא לבדוק את הפלטפורמות שנותנות לכם את האופציה להקים אתר בעצמכם, זה רעיון נהדר לעסק קטן ו/או כזה שנמצא בחיתוליו, זאת דרך נהדרת לשווק את העסק שלכם ולהנגיש אותו למספר רב של לקוחות.

לעיתים, חנות איקומרס נראית כל כך פשוטה להקמה ולניהול, אך מה שנראה לעין לא תמיד מדוייק.

אל תמהרו תיקחו את הזמן – תתנסו, תנתחו, תחקרו ורק אז תחליטו אם ואיך אתם יוצאים לדרך, ברוב המקרים עוד רגע אחד של מחשבה הוא מה שייצר את ההצלחה או את הכשלון.