על מנת לקדם את העסק שלכם בצורה טובה ויעילה, קיימות מגוון אופציות לפרסום.
אז איך יוצאים לדרך בקידום עסק אינטרנטי? ואיך מצליחים בזה?
בשנים האחרונות, השיווק באינטרנט הפך לאופציה הטובה והנכונה ביותר שיש היום לעסק קטן, אחד הדברים שהפך את כל נושא שיווק העסקים הקטנים ל״נושא החם״ היום הוא השימוש ההמוני ברשתות החברתיות. אז איך משווקים עסק קטן לבד? איפה מתחילים? ואיך עושים את זה עם מינימום טעויות בדרך?
בחרנו לעשות לכם קצת סדר בתוך כל האינפורמציה שמצויה ברשת.
· לרתום את הרשתות החברתיות לטובת העסק שלכם.
אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשיווק העסק שלכם, היא שימוש ברשתות החברתיות. מאחר וברשתות החברתיות ישנה תנועה רחבה ומגוונת של גולשים, רוב הרשתות מציעות היום לבעלי העסקים, הקטנים ו/או הגדולים, פרסום חינמי או בעלויות ממש נמוכות. לידיעתכם, קידום בדיגיטל דרך רשתות חברתיות נחשב היום לאחת הפלטפורמות היעילות ביותר.
אז אילו רשתות חברתיות עומדות לרשותכם?
פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ׳ט, טיקטוק, פינטרסט ועוד, הרשתות הללו הן פלטפורמה נהדרת לפנות ישירות ללקוחות שלכם ולפרסם בהן ללקוחות שלכם, מחקרים מראים שמעורבות בפלטפורמות הללו והתמדה בפרסום בהן, מספקות תוצאות נפלאות. כמו כן הפרסום ברשתות הללו נותן לכם את האפשרות להישאר אותנטיים ונאמנים לאני מאמין שלכם ושל העסק שלכם.
אז איך תעשו את זה? ראשית תפתחו חשבו עסקי ברשתות שמאפשרות את זה (וחשבון אישי ברשתות שלא מאפשרות שימוש בחשבון עסקי) ותתחילו לייצר מעורבות בקהילות, תגובות לחשבונות של לקוחות אטרקטיביים וביגול העסק שלכם ממתחרים. פרסמו מידע ותמונות אודות המוצרים / שירותים שלכם, תשאירו מקום לביקורת של לקוחות וחוות דעת, תעלו הגרלות / תחרויות / קופונים מלווי משימות, או בקיצור תייצרו עניין, עוד דבר חשוב הוא שימוש במילות המפתח הנכונות (״האשטגים״). מה שצריך להוביל אתכם בפרסום ברשתות החברתיות הוא, שאתם חייבים להיות במקום שהלקוחות האידיאליים שלכם נמצאים – תמיד תשארו מעודכנים!
- להשאיר את הגולשים שלכם מעודכנים, על ידי שימוש בניוזלטרים ומייל עדכון ללקוחות שלכם שהשאירו פרטים עם כניסתם לאתר, השיטה הזאת היא לא העדיפה על הרוב מאחר והיא דורשת זמן עבודה רב יותר, אך אין ספק שהיא אטרקטיבית ומתאימה לסוגים שונים של קהלים.
- מועדון לקוחות. אחד היתרונות הבולטים של חנות אינטרנטית אל מול חנות פיסית, הוא היכולת לנהל מועדון לקוחות שמקטלג את הלקוחות שלכם לפי קריטריונים לבחירתכם כגון: מה הם קנו, מתי קנו, תאריכי לידה, ימי הולדת וכו׳, ברגע שתדעו לנהל את המידע הזה לטובתכם, תוכלו להשיג 2 מטרות עיקריות, אחת הלקוח יחשוב שהוא תמיד נמצא בראש שלכם ושאתם דואגים לטובתו, שתיים תוכלו לבנות לכל לקוח כזה הטבות שיהיו רלוונטיות עבורו ויחזירו אותו לחנות שלכם פעם אחר פעם.
לא אחת רשמנו שהעבודה האמיתית מתחילה לאחר עלייתו של האתר לאוויר, תבדקו מה הכי מדבר ללקוחות הייחודים שלכם.
ושיהיה לכם בהצלחה