E-COMMERCE –

אתרי המסחר האינטרנטי תופסים כיום נפח שוק גדול מאוד מכלל המסחר הבינלאומי. בשונה מפעם, אז היינו חייבים לצאת מהבית עבור רכישה של כל דבר. היום, הכל נמצא במרחק לחיצת כפתור; הסיבה המרכזית לעלייה בכמות אתרי המסחר שניתן למצוא. כאן נדבר איתכם על איך מקימים חנות אונליין ומה צריך לעשות בשלבים מתקדמים יותר.   

אז השאלה הראשונה שנרצה לענות עליה היא : מהי בעצם חנות אונליין?

אין אחד היום שלא ראה לפחות חנות אינטרנטית אחת המציעה ללקוחותיה מוצרים/שירותים מכל העולם. אז חנות אונליין היא בעצם אתר אינטרנט בעל קטלוג מוצרים אלטרנטיבי.

בחנות הפיסית, יש לנו צוותי מכירה, תצוגת פריטים, ואופציות רבות לתשלום. אותו הדבר ניתן למצוא גם בחנות האינטרנטית רק בשינוי קל.

התצוגה, הופכת לשורת חיפוש וקטגוריות מוצרים, אנשי המכירות הופכים לעזרה אונליין, אופציות התשלום הופכות לסליקה ושעות הפתיחה הופכות ל24/7.

שלא כמו חנות פיזית, שחלק מהדברים עליהם מדברת הפסקה הנ״ל ברורים מאליו, חנות אונליין צריכה להתחשב בהמון דברים שיצרו את אותה התחושה אצל הלקוח הוירטואלי, הלקוח הוא אותו הלקוח, רק צריך לגרום לו להרגיש שהוא הכי מיוחד על מנת שירכוש מוצרים רבים מהחנות שלכם וכל זאת מבלי לראותו.

השאלה השנייה שנרצה לדעת בה היא איך עובד התהליך הזה של בניית חנות אונליין?

מתחילים בהתחלה.  מתכננים, מעצבים, ואז אחרי שאישרנו את ההתקדמות, אנחנו מוסיפים את התוספים הנכונים שיהפכו את האתר שלנו למותאם מכירה וחיפוש.

בחלק מן האתרים נשתמש בתוספים ידועים שמסופקים לנו מהאתר עליו הקמנו את החנות שלנו ובחלק אחר, נאלץ לבנות הכל מההתחלה, גם את מערכת הניהול וגם את החנות. דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא שבבניית חנות אונליין, עלייך כבעל חנות להיות מסוגל להזין נתונים למערכת, לנהל את המלאי ולנהל מערכת סליקה. אם תפתחו חנות עם מערכת מסורבלת וקשה ללמידה, הקושי לעבוד על המערכת ייצור תסכול ויוריד בצורה אוטומטית את ההכנסה.

אחרי שסיימנו את בניית אתר המכירות שלנו, העבודה האמתית מתחילה,  והעבודה ברובה מושתת על שיווק ועל להביא אנשים, כי אחרת החנות תישאר ריקה.

אז מה עושים עכשיו?

מתחילים לבנות תכנית שיווקית על מנת לקדם את האתר ולהביא לקוחות. אחת האופציות היא לקדם את אתר האונליין שלנו במנוע הקידום של גוגל שנחשב לשרת החיפוש הגדול בעולם.

דברים נוספים שנמצאו כאפקטיביים בהגברת התנועה לאתרי אונליין הם פרסומים ממומנים ברשתות החברתיות,  שימוש במערכות adwords ותוכן, הרבה מאוד תוכן.

אחד הדברים החשובים שהופכים אתר מכירות אונליין למוצלח, הוא שימוש בתוכן שיווקי. אנו ממליצים לכם להשתמש בכמה סוגי תכנים, סוג אחד הוא סוג תוכן שמקושר למוצר/שירות שאתם מוכרים ומכיל מידע אינפורמטיבי כגון: הנחיות שימוש, חוות דעת, סקירת מוצרים ועוד.

הסוג השני, הם תכנים שיצרו משיכה של קהל ובכך יגדילו את הטראפיק לאתר. לתכנים הללו ישנה חשיבות נרחבת בייצור פרסום חיובי וליצור שיח סביב האתר.   

 

בחירת תבנית פופאפ