קביעת מטרות:

מי מכם, שחי את סביבת האונליין, יודע שישנם חודשים שהם האידיאליים ביותר ליצירת גידול מכירות.
חודש נובמבר, כידוע לכולם, הוא חודש שזועק לנו: ״זה הזמן להגדיל את מכירות האונליין שלנו״.
בכל שנה נשברים שיאי מכירות חדשים בחודש זה, לדוגמא: יום הרווקים הסיני 2019, אתר ״עלי באבא״ ניפץ את שיא שנקבע על ידו בשנה שעברה (30.8 מיליארד דולר) כשמכר ב-24 שעות מוצרים בשווי של 38,379,306,366 דולר (38.3 מיליארד דולר). מדובר בעלייה של 24% לעומת אשתקד..

אז מה עלינו לעשות על מנת להשתלב בחגיגה הזו? מה יגרום לנו להתבלט מעל כל השאר? והשאלה החשובה ביותר, איך בעצם נוכל להגדיל את הרכישות באתר?

בתור בעלי אתר מכירות, להכין את עצמנו מבעוד מועד, איך נעשה זאת? על ידי קמפיינים ממומנים והכנת האתר.

להלן מספר פעולות שעלינו לעשות:

  • תיעדוף: לפני תחילת העבודה, עלינו להבין מהם המוצרים אותם אנחנו רוצים לקדם. מהם הטרנדים החמים לאותה תקופת זמן ושיקולי רווחיות.

הכנה מראש חשובה מאוד לתוצאות אופטימליות.

  • הקפידו על חלוקת תקציב: תמיד תהיו עם יד על הדופק בכל הנוגע לקמפיינים בזמן אמת. בחנו את הקמפיין ותוצאותיו מן הרגע הראשון שהוא עלה לאוויר, אם הקמפיין מכר יפה – שיקלו לתגבר את התקציב שלו, אם הקמפיין לא מניב תוצאות רצויות – הגבילו את התקציב המיועד לו.
  • תחרותיות: בדלו את עצמיכם מול התחרות הענפה בשוק. ציינו מחיר במקום שאחרים מסתירים, תדאגו לתעל את זמני השילוח, הסבירו בצורה ברורה על מדיניות ההחלפות שלכם והכי חשוב, תספקו ללקוח שלכם בטחון, תחושת הביטחון שתספקו לו תרגיע את החששות שיש לרבים מהלקוחות רגע לפני שהם מבצעים קנייה ברשת.
  • הרבו בהסברים: האם אתם יודעים מהן חזקות האתר שלכם? מעולה! עכשיו תשתפו בכך את קהל הלקוחות שלכם, ציינו את החזקות שלכם בתחתית העמודים / מודעות שלכם. הדגישו את כדאיות הרכישה אצלכם, ציינו אחריות, מספר תשלומים, אבטחת קנייה, משלוחים חינם וכיו״ב.
  • שימוש במילות מפתח: בחרו בקפידה את מילות המפתח אותן תרצו לקדם. כידוע לכם, ביטויים מסוימים יכולים להעיד על כך שהלקוח עדיין נמצא בתהליכי התלבטות כגון השוואת מחירים,  קריאת חוות דעת של לקוחות ועוד.
    המשמעות של כך היא שהלקוח עדיין אינו בשל ומוכן לביצוע הרכישה באתר האונליין שלנו.

עשו שימוש בתוספי מידע מסוגים שונים:

  • אנו ממליצים לכם להשתמש בתוסף מסוג Snippet שימוש בתוסף זה, יתרום לכם במתן מידע נוסף ללקוחות שלכם אודות סוג המוצרים והמותגים אותו ניתן למצוא באתר האונליין שלכם.
  • תוסף נוסף שאנו ממליצים עליו, הינו תוסף ה Site Links . תוסף זה הוכח כמסייע ללקוח בשיפור חווית הקנייה עוד טרם הכניסה לאתר. הלקוח יוכל להיכנס ישירות מהמודעה אל עמוד המוצר הרלוונטי ולקבל את כל המידע ההכרחי עבורו; מפרט טכני, מחירים, חוות דעת ועוד.
  • אחד התוספים החשובים ביותר עליו אנו ממליצים הוא תוסף השיחה, לא אחת אנו פוגשים לקוחות שלא מוכנים למסור את כרטיס האשראי שלהם באינטרנט, או שמתייאשים תוך כדאי שיטוט באתר. בזכות תוסף השיחה, יופיע בגוף המודעה מספר טלפון אליו יוכל הלקוח לחייג על מנת ליצור עמכם קשר. מידע זה משדר ללקוח שאתה משקיעים בו ובשירות, שאתם אמינים ושאתם תעשו הכל על מנת לשפר את חווית הקנייה שלו.