בדרך כלל, המעבר לחנות און ליין מלווה בהמון קשיים וחששות. אשר מגיעות בעיקר מצד הסוחר כיוון שעד היום רוב העולם כולו התרגל לחנויות שעומדות פיזית. מה שמייצר אחר כך לבעל העסק את ההתעסקות בהוצאות מוכרות של עסק. (חשמל, ארנונה, משכורות עובדים ועוד…)
וכך למעשה אנו עדים לתופעה שרוב חנויות המסחר עוברות לעולם הדיגיטלי. כך הן מגדילות את קהל היעד שלהם ואת החשיפה לציבור שגולש ונהנה מחוויית הקנייה.
אז איך אנחנו עושים בעצם כסף מחנויות האון ליין?
יש כמה דרכים שאנו ננסה להסביר ולהכווין אתכם. כל זאת על מנת שגם אתם תתחילו להיות חלק מהתופעה שרק הולכת ותופסת תאוצה רבה.
פתיחת אתר עסקי
לרשותנו כמה מערכות בשוק הדיגיטלי כיום והם נותנות לנו מגוון אפשרויות. אנו עובדים למעשה בממשקים הקיימים ועליהם אנו בונים את התוכן(פירוט האתרים ראה המשך). בכך למעשה האתר שלנו צריך להראות מקצועי, אמין ולהראות תקנון מסודר על אופן הקנייה. שליחת המוצר וסגירת כל הפרטים שעל הלקוח לדעת.
הממשקים הקיימים בשוק היום הם: וורדפרס,שופי-פיי,וויקס,ועוד….
לקיחת צוות מקצועי לפרסום ושיווק
כמו בכל מקום יש את בעלי המקצוע שלשם כך הם למדו. עשו הכל בכדי להגיע למעמד של איש שיווק ופרסום בעולם הדיגיטל. עולם שאינו פשוט כפי שהוא נראה והוא מצריך המון ידע ולמידה. ידע שיביא את העסק למצב שבו הוא אכן נחשף משיטות הפרסום השונות, שעליהם פחות נדבר. בכתבה זו נסגור עבורכם את כל הפינות שעליכם לדעת. חשוב לציין שמשווק דיגיטלי ראוי ידע לעשות כיצד למנף בצורה אורגנית את התנועה לאתר.
קנייה בטוחה:
אחד מהחששות הגדולות ביותר אצל צרכן, הוא מתן פרטיו האישיים. זה קורה לא מעט שעגלות של לקוחות מתמלאות, אך לבסוף הם אינם מבצעים רכישה. פיתרון חכם וטוב לכך הוא השימוש בתעודת אבטחת אתר (CSS). דבר זה מקנה לרוכשים שקט ושלווה בכל הנוגע לפרטיהם, על מנת שלא "ירוצו" ברשת. זכרו – אתם לא הייתם רוצים שזה יקרה לכם, אז בטח שגם ללקוחות שלכם.