מזל טוב! החלטתם נכון והנה כמה טיפים, שיסייעו לכם לעבור את זה נעים יותר.

לפני שנתחיל חשוב להבין ולזכור שחנות אינטרנטית היא חנות לכל דבר. כזאת שצריכים לדווח על פתיחתה לרשויות הנדרשות על מנת לפעול על פי ההוראות הנדרשות. הוראות שמחייבות אותנו הן כבעלי עסקים והן כאזרחים שומרי חוק.

ולאחר שביצענו פעולות אלה, נדבר מה זה למעשה חנות וירטואלית/ האם בכלל כדאי לי לפתוח עסק אינטרנטי ללא בעיות? אז התשובה במוצר, בין אם התחלתם לסחור בו ובין אם לא. חשוב להבין שכדאי לא להתמהמה בנושא ולנסות לגרום לעצמכם להתקדם. אז לא כדאי לכם לבזבז זמן שיכול להיות שווה לכם אחלה כסף!

לאחר כל המנהלתיות, הגיע הזמן להתחיל לא? אז במיוחד בשביל זה הכנו לכם 3 טיפים שיוכלו לסייע למתחילים כמוכם:

 טיפ ראשון:

לוודא וגם לבדוק האם חנות המסחר שלכם עונה על ההגדרה "חווית משתמש נכונה". בשפה המקצועית, UX- דוגמא, שכל עמוד בנפרד נטען במהירות ואינו נתקע. האתר מעוצב בצורה מקצועית ואסתטית. דבר נוסף שעליו מומלץ לשים דגש, הוא דף טופס התשלום, שצריך להיות מהיר וקליל. חשוב מאוד שהקונים הפוטנציאלים ייהנו  ולא יאבדו את הדרך- כלומר – לתת ללקוח חוויה מלאה שבה הוא לא יצטרך לשאול שאלות. כך תוכלו לרכוש את אמונם של הלקוחות וגם סיכוי חזרתם לאתר יגדל. תמיד חישבו על עצמכם כלקוחות ותנסו למלא כל חלל שבו יכולות לצוף שאלות.

טיפ שני:

חשוב מאוד לפני הפצת החנות שלכם אל רשתות המדיה, להכין פרופיל עסקי מקצועי בעל תוכן איכותי ומרשים. לדוגמא באינסטגרם, צרו תוכן שמכיל מדיה איכותית, על מנת למשוך יותר ויותר לקוחות. גם כדי להרשים ולהראות את ההשקעה בפרטים הקטנים וגם כדי למשוך יותר קונים ולהישאר בעמוד העסקי. חשוב להבין שהיום, במידה ואתם מוכרים מוצרים מוחשיים, הויזואליות תעזור לכם ובגדול. הדוגמא הטובה לזה, היא צילומי מנות במסעדות. הסצנה הזו שהלכה והתרחבה מספקת להמון מסעדות לקוחות מכל מקום בעולם. 

בעולם דינמי כמו של היום, חשוב לשמור על תוכן חד, מהיר וקליט. ברגע שתיישמו את הנוסחה הזו, אתם תצליחו להגדיל את קהל היעד שלכם.

טיפ שלישי:

בכדי להצליח בהקמת חנות אינטרנטית, אנחנו ממליצים לנסות ולתת מענה מקיף שלא יעלה חשש אצל לקוחותיכם.

ככל שתציגו שקיפות מלאה יותר, תוכלו להשיג כמות גדולה יותר של לקוחות. חשוב לתת גם הטבות והצעות לרישום למועדון לקוחות, כך תוכלו ליצור קהל יעד ולשלוט בתנועותיו. בעזרת הנעה לפעולה- שזה אומר שתנסו להיות כמה שיותר מזמינים עבור קהל הלקוחות. זה פשוט ישתלם לכם!

 

בחירת תבנית פופאפ