בדרך כלל המעבר לחנות און ליין מלווה בהמון קשיים וחששות. מצד הסוחר כיוון שעד היום רוב העולם כולו התרגל לחנויות שעומדות פיזית במקום אחד. עוד אופציה היא כרשת בפרט ובכך למעשה להנגיש לקהל את המוצרים. כל זה במחיר שצריך לכסות את העלויות של המקום. שכירות, משכורות לעובדים ,תחזוקה,חשמל,מים, ועוד…
וכך למעשה אנו עדים לתופעה שרוב חנויות המסחר עוברות לעולם הדיגיטלי. דבר שמאפשר להגדיל את קהל היעד והחשיפה לציבור הגולש ונהנה מתכני הרשת והפרסום הרב.
אז איך אנחנו עושים בעצם כסף מחנויות האון ליין?
יש כמה דרכים שאנו ננסה להסביר ולהכווין אתכם, על מנת שגם אתם תתחילו להיות חלק מהתופעה. כזאת שרק הולכת ותופסת תאוצה רבה בקרב המון עסקים.
פתיחת אתר עסקי
לרשותנו כמה מערכות בשוק הדיגיטלי כיום והן נותנות לנו את האפשרויות לניהול נבון. למעשה בממשקים הקיימים אנחנו בונים את התוכן(פירוט האתרים ראה המשך). כך למעשה האתר שלנו צריך להראות מקצועי אמין ולהראות תקנון מסודר. על אופן הקנייה ושליחת המוצר לבית הלקוח, כדי לא לתת תחושה של מידע חסר. גם בנקודת איסוף ובכך להקנות שקט נפשי במהלך הקנייה ועד לרגע קבלתו.
הממשקים הקיימים בשוק היום הם: וורדפרס,שופי-פיי,וויקס,ועוד….
לקיחת צוות מקצועי לפרסום ושיווק
כמו בכל מקום יש את בעלי המקצוע שלשם כך הם עמלו, למדו ועשו הכל. כל זה בשביל להגיע למעמד של איש שיווק ופרסום. עולם הדיגיטל אינו פשוט כפי שהוא נראה והוא מצריך המון ידע ולמידה. בסופו של דבר המטרה להביא את העסק למצב בו הוא יתפרסם נכון. הוא אכן נחשף משיטות הפרסום השונות שעליהם פחות נדבר. כיוון שזהו המקצוע שהמון אנשים למדו ואתם לא תרצו שאתחיל להגיד לכם שלב אחר שלב. זה קצת יותר מורכב ולכן עדיף שתיוועצו עם האנשים הנכונים.
קנייה בטוחה
רוב הקונים, נכנסו כבר החלו בקנייה והקליקו על עגלת המוצרים. זהו השלב הכי טריקי, השלב בו רוב האנשים מקבלים רגלים קרות ולא משאירים פרטי אשראי. דבר זה נובע מתוך חששות הלקוח, שלא יעבור איזושהי הונאה. כך למעשה מפספסים את הרוכש. זכרו כמה שיותר פשוט ולא עמוס בסל הקנייה ולהראות שיש תקנים מאובטחים. זה חייב להיות במהלך הרכישה, ככה האמינות של הקונה והקנייה תהיה בטוחה. זכרו אבטחה בקוד פתוח הינו מנייה עולה, נצלו זאת.