רבות דובר ונכתב על אודות הקמת חנות וירטואלית, אבל מה חשוב לבדוק, לברר, לשאול וכו’. אך לא פעם ולא פעמיים נכתב שהקמת החנות הוירטואלית, היא רק הצעד הראשון בעבודה שעוד נמצאת לפנינו.

רוב בעלי החנויות הוירטואליות מפחדים מאותו הדבר, משיווק העסק שלהם והנעת לקוחות. רובם יטענו שהם לא טובים בכך, שהם לא יודעים מה לעשות ומצפים שהעבודה תגיע מעצמה.

על מנת לגרום לכם להבין שלשווק את החנות שלכם זה אפשרי, הכנו לכם רשימה. כמה שלבים בשיווק שיעזרו לכם לעשות את הצעדים הראשון.

לא משנה מה התחום של החנות שלכם, צעד ראשון: תכנון נכון בצעדי השיווק ובניית האסטרטגיה.

המלצה ראשונה שלנו לפני שיוצאים לדרך היא להדפיס לוח שנה, ולעבוד מסודר. אם החנות שלכם בארץ, הדפיסו לוח שנה עברי עם חגים ומועדים, עובדים מול קהל בחו״ל? הדפיסו את לוח השנה התואם של אותה מדינה.

יעדים, אפשרויות, מחקר אודות היכן הלקוח שלכם ״מסתובב״ וכמובן – תקציב.

אז בואו נצא לדרך.

חוות דעת וביקורת גולשים:

בזמן בניית האתר, ואחרי הרכישה, תכננו כיצד תוכלו למשוך ולהשאיר את הלקוח. לקוחות אוהבים לקרוא תגובות של לקוחות אחרים זה נותן להם תחושת בטחון. אוטומטית הגולש יחווה ריאליות לגבי המוצר וישמע מה יש לאחרים להגיד.

חשוב לדעת שככל שיש יותר תגובות של לקוחות, גוגל  יקטלג אתכם במקום גבוה יותר.

ניוזלטרים ומבצעים תואמי לקוח:

כפי שכתבנו בעבר, ישנו יתרון ענקי שמגיע בעקבות האתר שלכם. יתרון שנותן את האפשרות לייצר פרופיל לקוח. פרופיל זה יסייע לכם להתאים מבצעים יחודים עבורו בכדי שיחזור וירכוש שוב. תכינו מראש ניוזלטרים (חגים וכו׳) ותפרסמו בהם את המבצעים הכי אטרקטיביים הלקוחות שלכם. מבצעים אטרקטיביים יביאו את הלקוחות שלכם חזרה ויגרמו להם להמליץ עליכם הלאה.  

להתחרות על המחיר:

כדי להשאיר את החנות שלכם אטרקטיבית, אתם חייבים לקחת חלק במשחק המחיר.

בארץ מי שמחפש לרכוש משהו ישר ייכנס לבדוק בזאפ.

האם אתם נמצאים שם? האם אתם חלק מהמשחק? זכרו תחרות מקדמת את כולם, רק תוודאו שאתם נכנסים לתחרות לא בשביל להפסיד.

כחלק מהשירות שתקבלו מהאתר של זאפ, תקבלו קידום שיעזור להביא לקוחות לאתר שלכם.

דרך קלה לתשלום ואבטחת מידע:

מחקרים מראים שרבים מהגולשים נוטשים את עגלת הקניות שלהם רגע לפני רכישה. אחת הסיבות לכך היא מערכת סליקה שאינה ידידותית למשתמש.

אנו ממליצים לכם להשתמש במערכת סליקה פשוטה, שתעבוד גם עם כרטיסי אשראי וגם עם פייפאל. נכון להיום, פייפאל נחשבת לאופציית התשלום השכיחה ביותר ואחד הטיפים שלנו הוא שתכבדו אותה.

קידום אורגני וקידם ממומן:

הדרך להעלות את הדירוג שלכם בגוגל. ככל שתהיו בדירוג גבוה יותר בגוגל, ככה לקוחות רבים יהיו חשופים אליכם יותר. דירוג זה יגרום לתנועה גבוהה יותר אצלכם באתר. קידום ממומן, הוא קידום בו אתם משלמים עבור כל לחיצה של לקוח (בהגה המקצועית זה נקרא ״פר קליק״). קידום אורגני, הוא קידום שנוצר כתוצאה משימוש במילות מפתח נכונות ואופטומיזציה. קידום אורגני, מראה לגוגל שהאתר שלכם הינו אתר מוכר ומאוד מוצלח וככה גוגל יקדמו אותו.

קידום במדיה החברתית:

היום בעידן האינסטגרם, פייסבוק, סנאפצ׳ט ואפילו טיק טוק, ניתן לייצר בז אדיר עם שימוש באחת הפלטפורמות הללו.

הדרך לשווק בפלטפורמות הללו הוא ע״י התערבות חברתית ולא על ידי שיווק אגרסיבי.

מומלץ להשתמש בשפה קלילה ולא מכירתית, מומלץ להשתתף בדיונים בעיקר בקבוצות וקהילות בהם הקהל שלכם נמצא.

בהמשך לפרסום בפלטפורמות הנ״ל, אנו מציעים לכם לבצע שיתופי פעולה עם מובילי דיעה באותם פלטפורמות. מאחר ומהלך כזה יכול להגיע לסכום גבוה, אנחנו ממליציםלעשות זאת רק במידה והקהל שלכם נמצא בפלטפורמות הנ״ל. אל תאבדו את כל תקציב השיווק שלכם על זה.

אל תפחדו, תתנסו!

ושיהיה בהצלחה.0כ

 

בחירת תבנית פופאפ

Open chat