אז איפה נמצא הסוויץ' כדי להניע?

כאשר אנחנו רוצים להניע את הגולש לרכישת מוצר אנו צריכים לדעת שיש כמה תהליכים ברורים. בהם אנחנו ממליצים לפעול על פי הן ובכך למקסם את יכולות העסק שלכם. שהמוניטין האינטרנטי שלכם יגיע לגבהים שטרם עוד ראיתם, על מנת לשפר את התנועה והרכישות באתר.

ראשית בכדי להגיע למצב שיש מוצר בו התחלתם לסחור, אנו יודעים שדבר זה מחולק לשניים:

אלה שמגיעים עם מוצר ממשי והם בדרך כלל בעלי עסקים שהחלו את דרכם. לרוב בחנויות פיזיות ומצד שני את הסוחרים שהתחילו בקניית מוצרים. השלב הבא הוא צבירת מלאי ראשוני ותחילת דרכו באינטרנט, במכירתו לאחר שהבנו שיש שני סוגים. לפני שניגע בהן בהמשך עלינו לדעת שכל עסק חייב להוציא רישיונות. חשוב לעשות זאת על מנת להקים עסק כהלכה מבחינה משפטית.

לאחר מתן ההסבר הקצר, אנו נפרט בקצרה על שני סוגי הסוחרים אשר החלו את דרכם. מה ההבדלים ובכך לנסות להראות את השוני בחשיבה של כל אחד מהם. אך בסופו של דבר להגיע למטרות משותפות שהן רכישת המוצר והנעת הגולש למצב של קנייה.

המוכר הראשון


זהו המוכר הקלאסי, זה שכולנו מכירים, מי שמחזיק את החנות ויודע איפה כל מוצר. גם היום, כאשר אנחנו מגיעים לחנות כלקוחות, נרגיש בטוחים יותר. העם הישראלי, אוהב מאוד להרגיש מיוחד ולקבל יחס חם. לכן רוב הלקוחות אוהבים את חוויית הקנייה המלאה כאשר הם רואים את המוצר.

המוכר השני


שאינו הגיע מהתחום של מכירות באופן פרונטלי ורוצה להתחיל את צעדיו הראשונים ברשת. בשלב זה צריך לקחת בחשבון שהוא אינו מגיע מהתחום של מכירות. אין לו ידע באמת כיצד לנהל מלאי או רשימות מסודרות וכל שעליו לעשות לקרוא מאמרים. אותם מאמרים שמפוזרים ברחבי הרשת ולנסות וללקט מידע שיכול להועיל עבורו. כדי שהעסק יכניס כסף או שיתייעץ עם צוות מומחים איך וכיצד לעשות זאת נכון.

הבנו שבסופו של דבר המטרה , היא לגרום ללקוח קצה לרכוש את המוצר. כל שעליכם לעשות הוא ליצור אתר עם תכנים ודברים שאכן יש להם קהל ייעד. מידע רלוונטי כגון סקר שוק יעדי קהל בנים או בנות גילאים וכן הלאה, יסייע למכירה.

חשוב מאוד ליצור בשביל הלקוח חוויה קלה ונוחה. במידה ונגיע לשם, נוכל לייעל ולמקסם את הרכישות. נסו תמיד להיות למען הלקוח, חוויה טובה = קניה בטוחה.

בחירת תבנית פופאפ