אם נרצה לחזות בתוצאות מרקיעות שחקים, עלינו להבין את הדקויות שנמצאות בשוני בין קידום חמות וירטואלית לקידום אתר תדמית.
מי שידע לשים את היד וללמוד את הטראפיק האורגני של גוגל, ידע להשקיע את המשאבים במקום הנכון.
הפעם, הרגישות תהיה לכל נושא חווית המשתמש. מה המשמעות של זה? שנוכל לעשות הכל נכון, להביא את התנועה ישירות לאתר, אבל … אם לא יהיו מכירות כל ההשקעה שלנו נזרקת לפח.
לכן אם יש לכם אפשרות, ההמלצה שלנו היא להיעזר בחברה שעוסקת בקידום אתרים, חברה שיודעת ומבינה בחוויות משתמש ועם זאת יכולה גם לשלב בניית פרופיל לקוח ו SEO מוצלח.
אז מה מיוחד בקידום חנות אינטרנטית וירטואלית
עמודי מוצר ופירוט SEO
אחד ההבדלים הגדולים בין אתר תדמיתי לחנות אונליין הוא סל המוצרים שיש באתר. המוצרים / השירותים באתר הם אלו שיעשו את ההבדל וייתנו לאתר את האופי שלחו – דייקו את המטרות.
לגבי SEO , גם פה יש התעסקות לא קטנה וחשוב לציין כי מי שלא ידייק את העבודה עם הפירוט הנכון של ה-SEO עלול להפסיד עד מעל 80% בתנועה האורגנית לאתר.
העתקת תוכן ומפרט המוצרים באתר:
בהמון תחומים, המוצרים מסופקים לבעלי האתרים על ידי גופים גדולים, שמספקים את המוצר עם טקסטים אינפורמטיביים, הבעיה אודות הטקסטים אלו נמצאת כאשר בעלי האתרים מעתיקים את הטקסט אחד לאחד… עכשיו תחשבו על זה …
האם זאת העתקה? או אולי כפילות? תנו לנו להסביר
שרת גוגל למי מכם שלא יודע מאוד מחמיר עם עניין העתקת/ כפילות התוכן שיושב אצלה על השרת אבל יש אבל יש מספר נקודות שיש לשים אליהם לב ולשם כך אנו ממליצים לכם להכנס ולעיין בהנחיות האיכות של גוגל. לחצו פה על מנת לקרוא את הנחיות איכות של גוגל…
אז יש לזכור שלא כל תוכן טכני שנמצא רלוונטי לגולש הינו כפילות תוכן.
אז מה זה בעצם תוכן רלוונטי?
תוכן רלוונטי יכול להצטייר כמספר דברים: תיאור המוצרים, מידע אודות דרכי ההתקשרות עם העסק, הנעה לפעולה וכו׳.
אבל רגע, בואו לא נחגוג טרם הבנו את העניין לעומק, אם אנחנו רוצים להיות ״כרישים שמנים״ בגוגל, אנחנו חייבים לזכור שאין פה ״יהיה בסדר״ ותמיד צריך לשים לב לדקויות.
אז מה עלינו לעשות בשביל לבדל את עצמינו? להיות מקוריים! לכתוב טקסט מקורי על כל אחד מהמוצרים/ שירותים שיש לנו באתר.
רגע! אל תיבהלו! אנחנו לא מבקשים מכם להתיישב עכשיו ולעשות את הכל בנשימה אחת, ההיפך, תבנו תכנית עבודה.
תעשו חלוקת זמנים מדויקת, לא כל טקסט צריך להיות מאמר אקדמאי, ניתן לכתוב גם פסקה אחת שתעביר את המסר בצורה מדויקת.
אוטו-מטא לעמודי המוצר:
עוד דבר שאסור לשכוח לעשות בו שימוש באתרי אונליין הם תגיות מדויקות של SEO לדפי המוצר. בחנויות וירטואליות אנחנו נכתוב חוקיות אוטומטית שנקראת "אוטו-מטא".
נגדיר מראש: מושג ותיאור? אם אתם רוצים להיות מדויקים יותר, אך תתעצלו להוסיף טקסט קצר.
לדוגמא, כל דך שאתם נמצאים בו בזמן נתון הוא דף מוצר
אז האוטו-מטא יראה ככה:
כותרת: שם הדף + מידע מקיף על הדף.
תיאור הדף: רוצים לדעת יותר על _______? תלחצו על הלינק, היכנסו לאתר שלי ותקבלו מידע יעיל אודות _______
שם הדף: __________
טקסט: טקסט קצר שמפרט אודות העמוד.
ואיך זה נראה בפועל?
כותרת: ״איך מקדמים חנות וירטואלית ובמה זה שונה מקידום אתר תדמיתי רגיל?
תיאור הדף: מה מיוחד בקידום חנות וירטואלית? הכנסו למאמר ותקבלו טיפים שיעזרו לכם לקדם את החנות הוירטואלית שלכם.
כותרת ראשית: איך מקדמים חנות וירטואלית? ובמה זה שונה מקידום אתר תדמית.
טקסט קצר דינאמי: אם נרצה לחזות בתוצאות מרקיעות שחקים, עלינו להבין את הדקויות שנמצאות בשוני בין קידום חמות וירטואלית לקידום אתר תדמית.
מי שידע לשים את היד וללמוד את הטראפיק האורגני של גוגל, ידע להשקיע את המשאבים במקום הנכון.
תוספים פגי תוקף: sitemap
גם בחנות באינטרנט, ישנה אפשרות של מוצרים פגי תוקף. השאלה הנשאלת היא בעצם איזה התייחסות אנחנו נותנים בנתון ה SEO.
אתן לכם פה הסבר קצר, נשאלת השאלה כיצד אנחנו מנגישים את המידע אודות מוצרי הפג תוקף ללקוח?
לא פעם, יוצא לנו לפגוש אתרי אונליין שנפלו בגלל יחס לא נכון לתגיות SEO הנוגעים בטיפול לא נכון במוצרים פגי תוקף. בנוסף, ישנו צורך באפיון מדויק של הדינמיות של תוסף sitemap עבור כל מוצר ומוצר בהתאם לתיאום המדוייק שלו בכל רגע נתון באתר.
איך גורמים לזינוק בזמן הטעינה במדדי האלגוריתם:
אם זמן טעינת האתר חשוב לכם באתר שלכם, אז אין ספק שזה חשוב פי עשרות מונים באתר האונליין. מאחר והחשיבות של זמן הטעינה חשוב על מנת לייצר חווית לקוח מצוינת, יש לדאוג להיות עם אצבע על הדופק ולעבוד בצמידות למנהל הפיתוח של האתר.