אז איך אנחנו עושים את זה???
תיאור המוצר מאוד חשוב בימינו, על מנת ליצור את ההגשה הטובה ביותר עבור הלקוח. ברוב האתרים כיום, נוכל למצוא המון מוצרים עם תיאורים לוקים בחסר. התיאורים שאנו נתקלים בהם בארץ, לא תמיד ממשים את הפוטנציאל שלהם. באחוז גבוה מן המקרים, ניתן לראות כי מי שכתב את התיאור, מחמיץ בגדול את המטרה. מה שגורם ללקוח לא להמשיך את הרכישה וכך למעשה העסק מפסיד קנייה.
למה אנחנו צריכים את זה?
משמעות התיאור יכולה לשרת אתכם נאמנות, בעזרת כמה מילים שיניעו לקוחות לרכישה. אסור לכם לפספס את ההזדמנות, כאשר המטרה העיקרית היא להשיג את תשומת ליבו. במידה ואתם לא מציגים בפני הלקוח את כל הפרטים, יתכן והוא לא יישאר. תמיד תשימו את עצמכם כלקוחות פוטנציאליים בחנות שלכם. גם אתם לא הייתם רוצים לקבל פיסות מידע, אלא את כל התמונה הרחבה.
דבר נוסף שחשוב לציין הוא, שתיאור מוצר איכותי יקדם אתכם בסולם גוגל. תוכן מסוג זה ייתן לכם המון נקודות זכות בקידום האורגני של העסק שלכם. הכנו לכם פה כמה נקודות נחוצות, על מנת לשפר את כתיבת התיאור של המוצר.
- התייחסו אל המוצר שלכם ברצינות – ותנו לו תכונות אופי שלא ניתן לפספס בו. תמיד תנסו לגרום ללקוח להבין את מטרתו של המוצר, לחבר אותו ולמכור!
- Make It Relevant – תעשו הכול כדי שהמוצר שלכם יהיה רלוונטי עבור כולם, ללא יוצא מן הכלל. לא צריך "למכור קרח לאסקימוסי" אבל עדיין ליצור חיבור ומשיכה.
- מי הלקוח שלכם? האם הוא צעיר/בוגר, מאזור מסוים, תחומי עניין. כל הדברים הללו יכולים לסייע במיקוד עבודתכם ובשיפור ההתנהלות עם המוצר עצמו.
- אל תסתירו מידע ללקוח לדעת – זה אומר שאנחנו לא יכולים למכור "במבה" לאדם שאלרגי לבוטנים. המטרה היא לשקף במידה המרבית עבור הלקוח כדי שלא "תסתבכו" בעתיד…
- תנו למוצר את הכבוד והאמונה שלכם בו – ניתן לראות על פניו של מוכר האם הוא מאמין במוצר או לא. אם הוא אינו יאמין במוצר, רוב הסיכויים שאחוזי המכירה שלו לא יהיו בשמים. נסו ליצור קירבה של הלקוח למוצר ולגעת בצרכיו.
- הישארו מעודכנים – בכל הדברים הכי חדישים שיכולים למשוך את הקהל שלכם. תמיד תהיו צעד אחד קדימה, תגרמו לקהל שלכם להבין שאתם צעד לפניו, הוא ירצה לשמוע את הדעה שלכם ומה שיש לכם לומר.
- שמרו על אחידות! אם החלטתם שכל תיאור יכיל תבנית תיאור מסוימת, הישארו איתה. אל תשנו ממוצר למוצר. הדבר הזה גם יקדם אתכם בגוגל וגם יגרום לאנשים לזהות אתכם.
- תעבדו עם טמפלטים (תבניות).
אנחנו מציעים דרך שתקל על כמות הפריטים שתעלו, על מנת שיהיה לכם נוח יותר. הכינו תבנית קבועה שתתיר לכם הוא רק להכניס תמונה ואת התיאור, כך תחסכו זמן ואנרגיה.
לסיכום:
אחרי שכתבתם את תיאור המוצר וודאו שרשמתם תיאור ברור, מושך ואטרקטיבי. בדקו שהטקסט מעביר את המסר מבלי להשתמש בהמון טקסט. הכי חשוב תראו שהטקסט שבחרתם לעשות בו שימוש אכן מעביר את המסר של המוצר.
והכי חשוב?
שיהיה בהצלחה.