לפתוח או לא לפתוח? זאת השאלה. אם תשאלו אותנו, לפתוח ביג טיים. אבל, חשוב שתצטיידו בכמה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.
למי מאתנו זה לא קרה? הלכנו ברחוב, נתקלנו במוצר בו חפצה נפשנו. אך ישנה בעיה, החנות סגורה!
אי אפשר להגיד שזה לא קרה לנו אף פעם. תווית המחיר לא מצליחה להתנתק מהתת מודע. עד כדי כך שפתחתם את המחשב, אחזתם בכרטיס אשראי, כל הדרך להשיג את מבוקשכם.
אז מצאתם את האתר, מצאתם את החנות. זה אומנם לא לקח לכם את כל היום, מצאתם כבר את המוצר באתם להזמין ו… האתר נתקע, המוצר לא במידה שלכם, אין את הצבע שרציתם. מבואסים? גם אנחנו.
אז השאלה המתבקשת היא? איך תרגישו בנוגע לזה- עצב? כעס? אכזבה? כל אלו הם ללא ספק, רגשות מתאימים לסיטואציה.
אתם מאמינים שבשנת 2021 עדיין ישנם עסקים שאין להם שום ייצוג ברשת? אתר תדמית, חנות אונליין או אפילו דף נחיתה פשוט ליצירת קשר?
אז לקחתם אויר, חישבתם צעדים והחלטתם שאתם מבינים את החשיבות של פתיחת חנות האונליין.
שלב ראשון מאחורינו – אך אל דאגה, יש עוד המון שלבים.
תחזרו שוב לאותו רגע בו גיליתם את המשיכה למוצר, רגע עילאי של חיבור קוסמי. זר לא יבין זאת. אבל חשוב באמת לשאול לפני הכול, באיזה סוג לקוח נתקלנו?
אנחנו שואלים זאת, על מנת לנסות ולהבין את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות שלנו. בסופו של יום, אנחנו לא מוכרים לעצמנו, אלא לציבור הרחב. כשהמטרה העיקרית היא, להתאים את עצמנו לצרכיו של הצרכן.
חשוב מאוד לדעת, מיהו הלקוח הפוטנציאלי? האם במקרים מסוימים הלקוח הוא הרוכש הישיר / צאצא שלו ? שאלה זו נועדה על מנת לדייק את מטרות העסק שלכם.
איך יודעים מה הלקוח חושב? איך תוכלו לגעת בו ובכך לדאוג שהפרסום יהיה הכי רלוונטי וממוקד ב100%.
האם ההתנהגות של קהל הלקוחות שלך בעולם הפיסי זהה להתנהלות של הלקוחות שלך בעולם האונליין?
תחושת הבלבול חלה על כולם, לא צריך להתרגש מזה. במידה ולא הייתם חשים ככה, כנראה שלא הייתם נכנסים לכך מלכתחילה.
עכשיו זה הזמן לקחת את המושכות לידיים ולהתנער ממחשבות קודמות!
פתחת חנות ואפילו הבנת מי הלקוחות שלך, הגיע הזמן לקדם את החנות שלך, לא?
על מנת לקדם את החנות שלכם, ישנן שתי דרכים עיקריות: קידום אורגני ו/או קידום ממומן.
איך עושים את זה? בעיקר על ידי תוכן !
תוכן, מאמרים, סרטונים ומבצעים אלו דברים שיוכלו לקדם אתכם בגוגל. מהצד הממומן, קמפיינים, טרגוט לקוחות אידיאליים ושיווק דינאמי. זוהי רשימה של דברים שיעלו לכם כסף ויש לקחת אותם בחשבון. תכנון תקציב נכון, תיתן לכם כלים הרבה יותר טובים להתקדם בסולם של גוגל.
ההמלצה החמה ביותר שתוכלו לקבל, היא ללכת ולהיוועץ עם אנשי מקצוע. אם הייתם בדרך למשפט, אני מאמין שלא הייתם מופיעים בבית המשפט ללא עו"ד, נכון?
עוד שנייה הלקוח משאיר את פרטיו ומבצע רכישה. אך לפני זה, חשבו לנו לשאול את עצמינו כמה שאלות. הלקוח שביצע את הרכישה עבר תהליך בו הוא נהנה? האם הוא "יפרגן" לנו בלייק או יעביר את הבשורה בקרב חבריו? תגובתו של הצרכן מאוד חשובה לעתידו של העסק.
המטרה המרכזית, היא ליצור לצרכן/לקוח את החוויה הנוחה והטובה ביותר. למה? כי אנחנו רוצים להרחיב כמה שיותר את קהל היעד, להיות קשובים ללקוחות ולשפר במידת הצורך.
והכי חשוב בהצלחה!