תתארו לכם מצב בו אתם מסתובבים בעיר בשעה לא שגרתית ולפתע נחה עינכם על חלון ראווה של חנות מסויימת, אך מה לעשות השעה מאוחרת והחנות סגורה.

שם החנות נתקע לכם בראש ואחד מהפריטים שראיתם בחלון צד את עינכם עד כדי כך שהחלטתם שתחפשו אותו ברשת ויהיה מה.

מה תרגישו אם תגלו שלאותה חנות שכל כך משכה את עינכם אין ייצוג ברשת? או שגרוע מכך, יש אתר אך הוא לא עולה בצורה מסודרת, נתקע והלחצנים שלו אינם פעילים?

מה תרגישו? אכזבה ? כעס?  איך תגיבו למותג? האם לפתע היוקרה שלו והערך יירדו בעינכם?

האם אתם יכולים להאמין שבשנת 2020 עדיין ישנם עסקים שאין להם שום ייצוג ברשת? אתר תדמית, חנות אונליין או אפילו דף נחיתה פשוט ליצירת קשר?

אז לקחתם אויר והחלטתם שאתם מבינים את החשיבות של פתיחת חנות האונליין, ואתם יוצאים לדרך.

מצוין – אך לצערנו זה לא מספיק.

בואו נחזור רגע לאותו הטיול הלילי שדיברנו עליו למעלה, ודרכו נבין מהם השלבים הראשונים והחשובים ביותר בהקמת חנות אונליין.

מי הלקוח שלכם? האם הלקוח שנכנס לאתר הוא הלקוח העיקרי – הלקוח הקונה? או שמא הלקוח העיקרי הוא זה שמוציא את הכסף מהכיס – ההורה? ( אתר מכירות לילדים ובני נוער לדוגמא).

איפה הלקוח שלך נמצא? איפה אתה יכול למצוא אותו ובכך לדאוג שהפרסום יהיה הכי רלוונטי וידייק ב100%.

האם ההתנהגות של קהל הלקוחות שלך בעולם הפיסי זהה להתנהלות של הלקוחות שלך בעולם האונליין?

ייתכן ואתה חש מבולבל, אך עדיף לחוש מבולבל רגע לפני שפותחים את החנות ולא לאחר מכן.

אז הידד!

פתחת חנות ואפילו הבנת מי הלקוחות שלך, הגיע הזמן לקדם את החנות שלך.

על מנת לקדם את החנות שלך אתה יכול לבחור בשני דרכים עיקריות: קידום אורגני ו/או קידום ממומן.

איך עושים את זה? בעיקר על ידי תוכן תוכן תוכן!

תוכן, מאמרים, סרטונים ומבצעים אלו דברים שיוכלו לקדם אתכם בגוגל. מהצד הממומן, קמפיינים, טרגוט לקוחות אידיאליים ושיווק דינאמי, אלו דברים שיעלו לכם כסף ויש לקחת אותם בחשבון שאתם בונים את האתר ומרכיבים תקציב שיווק.

אנו ממליצים לכם לפחות בהתחלה להיעזר באנשים שמבינים בזה, שמעודכנים בדרגים הכי חדשות והכי חשוב שחיים את זה, לפחות עד שאתם תלמדו לעשות זאת בעבורכם – אם תרגישו לנכון.

רגע לפני הסוף, שזהו בעצם רגע התשלום, אנחנו צריכים לשאול את עצמינו, האם החוויה של הלקוח באתר הייתה טובה? האם הוא יחזור אלינו? האם הוא ימליץ עלינו? איזה חוות דעת הוא יבחר לכתוב עלינו?

עם יש משהו אחד, אפילו כזה שנראה לכם שיכול לפגום החוויה, זה הזמן לשנות אותו, רגע לפני שאתם מריצים את החנות הוירטואלית שלכם תבדקו שהכל מתפקד כמו שצריך, תנו לאנשים שאתם סומכים על דעתם לחוות דעה.

והכי חשוב בהצלחה!