בואו נחשוב רגע מה המטרה בבניית אתר מרשים עבור העסק שלכם? ישנם עסקים שיבקשו אתר תדמית בלבד , אך רוב העסקים רוצים למקסם את הפוטנציאל בעזרת האתר.
הגורמים למספר הפניות שתקבלו דרך האתר שבניתם תלוי באופן דרסטי בקידום שלו במנוע החיפוש גוגל.
מה זה קידום אתרים אורגני ?
קידום אתר בצורה אורגנית (מכונה גם SEO) , הוא ביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט באמצעות מספר פעולות:
בתוך האתר(OnSite) ומחוץ לאתר (OffSite). פעולות אלו מסייעות לאתר שלנו לעלות בדירוג ברשימת החיפוש של מנוע החיפוש.
איך קידום אתר יגדיל את המכירות שלנו ?
נניח ואני משה ואני עוסק בהרחקת יונים. בניתי אתר מדהים עם תכנים מקוריים ועיצוב מדהים. לביטוי הרחקת יונים יש 2900 חיפושים (לפי גוגל) ! במידה ולקוח נתקל במקרה חירום, המטרה העיקרית שלי היא להיות ראשון ברשימת החיפוש בגוגל.
חשוב מאוד לפתח אסטרטגיה נכונה ונבונה, שתעזור לנו לגייס יותר לקוחות פוטנציאלים. זה מעולה אם השם של העסק יקבל שימוש של מונח חיפוש, אך זה לא מספיק. ראוי לציין שצריך לקחת בחשבון עוד מונחי חיפוש, אשר ימקדו את הלקוחות שלכם. דוגמאות מסוימות לכך הן- שימוש בביטויים לוקאלים, ביטויים יותר ממוקדים וכו'…
קידום אתרים למיצוי הרשתות החברתיות
בעידן של היום, אנו מודעים לכוחן הרב של הרשתות החברתיות. למעשה, נתח גדול של העסקים כיום, משקיע המון בתדמית העסק בעיקר ברשתות החברתיות. למה אתם שואלים? אפשר לראות למה מאוד בקלות:
- להפוך את זה ליפה יותר- כיום רוב העולם נהנה הרבה יותר מויזואליות מאשר תוכן. הקהל הפך לצרכן של מדיה ופחות של מילים, הם רוצים את זה כאן ועכשיו.
- הקלות והנוחות בה הלקוח יכול לשתף לחבריו- בעזרת הרשתות החברתיות, אם הצלחת לעניין לקוח, הוא ידע גם להעביר את העסק שלך הלאה. בעזרת שיתופים, תגובות ותיוגים, הם כבר בעצמם עובדים כמשווקים, והרווח עליהם הוא כפול ומכופל!
- ניטור ומיקוד הלקוחות שלכם- כיום הרשתות החברתיות יכולות לעקוב אחר תחומי העניין של המשתמש. תחשבו על זה, אתם נותנים את הפרטים האישיים שלכם ועוקבים אחר דברים שאתם אוהבים. פה נכנס לתמונה שיווק העסק שלכם – בעזרת מיקוד ספציפי של לקוחות לפי קטגוריות ספציפיות. (גיל, מגדר, אזורים מגורים ועוד..)
למה כדאי לכם לפתוח אתר אצלנו ?
אצלנו תוכלו לשכוח קודם כל מכיוון העיצוב, שלוקח לא מעט זמן עבור מי שללא ניסיון. מה שישאיר אתכם להיות יותר ממוקדים בניסיון לקדם את האתר שלכם לאטרקטיבי יותר ללקוחות הפוטנציאלים. המטרה העיקרית היא להפוך את האתר שלכם למזמין, נעים ונוח לשימוש בקרב הלקוחות. כך תוכלו לזכות באמונם ולהרוויח יותר !