כמו כל דבר בחיים גם בבניית אתר שיגשים את המטרות שלו ,  דרושה  אסטרטגיה ברורה וידועה מראש. אז איך זה קורה אצלנו ?

אפיון האתר והצעת מחיר

בפגישה הראשונה אנו נבנה ביחד את האפיון של מודל האתר ותינתן הצעת מחיר רלוונטית .

האפיון ייעשה לאחר הכרת הלקוח , הבנה עמוקה של צרכי הלקוח והעסק, בדיקת מתחרים , והתייחסות לבקשות ספציפיות ופרטניות .

מחקר מילות מפתח

שלב זה חשוב מאוד עבור יצירת התכנים באתר והכנסת מילות מפתח בצורה טבעית

וכן והבנת בנייה נכונה של קטגוריות ותתי קטגוריות עבור המשתמשים

אחסון האתר

כל הקבצים והמידע של האתר נמצא בתוך שרת אחסון . אנו מאחסנים את האתר בשרת שלנו עם ביצועי מהירות גבוהים מאוד ובמחירים הוגנים .

חווית המשתמש 

לאחר שלחצנו ידיים ויצאנו לדרך, בשלב חווית המשתמש אנו נשים דגש על תכנון מבנה אתר

אשר יהיה נוח וידידותי עבור הגולש(UX) תוך שימת דגש רחב על מבנה היררכי נכון של האתר , תוכן איכותי ועדכני עבור הגולש

וכן יצירת לחצני התקשרות וטופסי יצירת קשר במקומות הנכונים ביותר .

עיצוב האתר

עיצוב האתר זה השלב שבו אנו בוחרים את הצבעים , את השפה הגרפית שבה ידבר האתר ויגרום ללקוחות לרצות לחזור אליו שוב ושוב .

עיצוב האתר מכיל בתוכו את הרקעים ,גדול הפונטים ,סידור אלמנטים ורקעים שונים .

שלב עיצוב האתר תלוי כמובן עם החלטנו ללכת על עיצוב מותאם אישית או עיצוב תבניתי

התאמה למובייל

אחד השלבים החשובים ביותר היום הוא בניית אתרים רספונסיביים המותאמים לניידים וטאבלטים.

כיום חלק גדול מהכניסות לאתרים הם מהמובייל ולכן התאמת האתר לסלולרי הינו מאפיין חשוב מאוד

בהצלחת האתר ומניעת נטישת משתמשים מהאתר .

פיתוח האתר

בשלב הפיתוח אנו מחברים בין העיצוב לתכנים , יוצרים את הפניות נכונות לשרת בונים את  המערכת התפעולית

בעזרת שפת קוד וכן ביצוע התאמה לכל דפדפני האינטרנט .

בשלב הפיתוח אנו גם מוודאים שהאתר מתאים בצורה מושלמת לקריאה ע”י הבוטים של גוגל על מנת שיוכל לטפס

בתוצאות החיפוש בצורה האולטימטיבית לדף הראשון .

קידום האתר

קידום האתר במנוע החיפוש גוגל הוא הליך המתבצע לאחר שהאתר כבר מוכן .

הקידום מתבצע ע”י כתיבת תכנים בעלי ערך לגולשים , החלפות קישורים עם אתרים ושונים ועוד מספר של של פעולות

שתוכלו לייצר כניסות רבות לאתר דרך חיפוש מילות המפתח הרלוונטיות אליכם . ככל שתהיו ממוקמים גבוה יותר כך תרוויחו יותר כניסות .

**חשוב לציין שהליך הקידום הוא עניין רחב ותחום נפרד בפני עצמו ודורש השקעה כספית נפרדת מצד הלקוח