כידוע לכם בישראל של שנת 2020 ובכלל בעולם כולו, עסקים קטנים משמשים כמנוע הצמיחה של הכלכלה, אך, למרות היותם מנוע צמיחה, עדיין הם חווים התמודדויות לא פשוטות בהתנהלות היומיומית שלהם.

אם גם אתם בעלי עסק קטן, אז אנו מאמינים שגם אתם כמו אחרים, מעוניינים לצמוח ולהגדיל את הרווחיות, אם אמרתם כן המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

במאמר הזה ניתן לכם מספר טיפים על בניית חנות וירטואלית.

ידוע לנו, שהמון בעלי עסקים קטנים, מפחדים להקים חנות וירטואלית ואתר מאי אילו סיבות, אלו יכולות להיות סיבות כגון: עלויות גבוהות של בנייה והקמה, עלויות תחזוקה וגם המחשבה שאולי אין להם מספיק מוצרים על מנת להקים חנות.

דווקא בשביל אותם אנשים, רעיון החנות הוירטואלית יכול להוות יתרון הולם, יכול ללוות אותם לגדילה, ולעזור להם למכור יותר מוצרים.

ישנם סיבות רבות למה חנות וירטואלית מהווה פתרון נהדר לבעלי עסקים קטנים, ראשית המון לקוחות היום מחפשים נוחות וחווית קנייה נעימה מבלי לצאת מהבית ובכך הוא חשוף להשוואה ולהמון מידע. נכון להיום המון בעלי עסקים קטנים מקבלים יתרונות רבים עם הקמת חנות האונליין שלהם, כגון פרסום וצמיחה עסקית.

ניתן למצוא היום, המון חברות בשוק שיקימו עבורכם את החנות הוירטואלית שלכם, אך את עבודת המחקר האמיתית אתם תצטרכו לעשות, כי מי מכיר את העסק שלכם ואת הלקוחות שלכם יותר טוב מכם?

  • הדבר החשוב ביותר רגע לפני שאתם מקימים את החנות שלכם הוא לאפיין את העסק שלכם. מה מייחד אותו, מה המוצרים שנמכרים אצלכם? מי הלקוחות שלכם? האם כל המיתוג שלכם אכן פונה אל הלקוח שאתם מכוונים אליו? מה עליכם לשנות אם בכלל?
  • לשבת עם המעצב שלכם ולסגור קצוות. האם אתה שמחים עם המיתוג שלכם? האם הוא עובר באונליין כמו שהוא מועבר במציאות? האם יש צורך לשנות משהו? והכי חשוב, האם זה מדבר לקהל שאפיינתם עבור העסק שלכם?
  • אחרי שישבתם עם המעצב, ביצעתם את ההתאמות לחנות האונליין שלכם והגעתם למסקנות, זה הזמן לשבת עם המתכנתים של האתר ולהתחיל לבנות אותו, זה הזמן הטוב ביותר לבצע שינויים ולהריץ אותו כי לאחר מכן יהיה קשה לנהל את כל השינויים הללו. זה הזמן לבחור את מערכת הסליקה שתלווה אתכם וללמוד טוב טוב את ההתנהלות מאחורי הקלעים. זה הזמן, לעשות את כל החיבורים , גוגל אנליטקס, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכו.

אז טיפ מאיתנו…

חנות וירטואלית יכולה לשמש מקפצה נהדרת לעסקים קטנים, כמובן שהעבודה אינה מסתיימת לאחר שהאתר עלה לאוויר אלא ההיפך הוא נכון, פה מתחילה משימת השיווק והנעת הלקוחות.

מבצעים אטרקטיביים, שליחת ניוזלטרים, ניהול מועדון לקוחות וחוות דעת טובות טובות, יעזרו לעסק שלכם לעלות.

בהצלחה.