בעשור החולף, קיבלנו את הבשורה שהאינטרנט הוא כלי שיווקי מומלץ. אשר מביא עימו לקוחות פוטנציאלים ופותח אפיק למסחר האינטרנטי שיוביל לשיאים חדשים. המטרה להביא לידי כך את כלי הפרסום השונים שגם הם יהיו מעורבים בה. כל זה מכיוון שפרסום וחשיפה זה המקור העיקרי לרוב בעלי חנויות המסחר. בין אם פיזיות ובין אם ווירטואליות, כמי שיודע שאין כמו שם טוב. לגביי פרסום טוב, המטרה שהמודעה תגיע לידי שמונים אחוז מכלל קהל היעד שלכם. רכישות בתוך האתר יתבצעו, כל עוד נמנף את העסק בעזרת הכלים הדיגיטליים אשר עומדים לרשותנו. בואו ותראו אילו אופציות יש לכם, על מנת להגדיל את העסק.
אז מה יש לנו בעצם מבחינת כלי שיווק.
ראשית אנו נתחיל בכלי פרסום, מנוע החיפוש שהצליח להגיע לכל העולם ושמו הוא גוגל(google).
גוגל
כיום הינו כלי הפרסום הנפוץ ביותר ברוב העולם. מנוע חיפוש זה בדרך כלל מניב תוצאות ודאיות גם לכלל הלקוחות ובוודאי גם לסוחרים. כל מי שמשתמש בו כדי לפרסם את עצמו, אינו חייב לשלם כסף. אך בכדי שתעלו בסולם התוצאות, תחת הקטגוריה שבה אתם עוסקים תצרכו לשלם. זהו "קידום ממומן", תשלום פר הקלקה. ככל שהיו לכם יותר הקלקלות, האתר יגדיל את קהל הלקוחות שלכם ויעלה את סיכוי הרכישה.
פייסבוק
המדיה החברתית שנכנסה לחיינו בסערה ומאז לא עוזבת ורק צומחת וגדלה עם השנים. הן מבחינת מודעות פרסום והן מבחינת מנועי חיפוש שנעשים בתוך קבוצות שאנשים פרטיים מקימים. זוהי דרך אחת בשביל להגדיל את החשיפה. גם לאנשים אשר שמתעננים במוצרים איכותיים וזולים כאחד, לנסות לאחד בצורה כזו קהל לקוחות קבוע. עם אופציה ליצור בעצמך, כך פייסבוק מעניקה לך יתרון. יתרון בניהול העסק וקהל הלקוחות כאחד. זהו ממשק שמאפשר ניהול הרבה יותר מדויק וממוקד, לפי תכנים שבחרתם להציג לקבוצות מסויימות.
אינסטגרם
חברת הבת של פייסבוק אשר שינתה את כללי המשחק בעולם.
בעידן של היום, בעידן בו הויזואליות מוכרת ובגדול, נתן פוש רציני מאוד לאנשים דרך לקדמת הבמה. יחד עם מפורסמים אחרים מהעולם ובכך למעשה למתג את החנות מסחר שלהם דרכם או עצמם ולהביא קהל לקוחות שמשותת במרחבי הרשת ולידי כך לסמן את מה שהם אוהבים ובצורה אוטומטית זה יתווסף למנועי החיפוש שהחנות עצמה מציעה את מוצריה למכירה