כאשר בעשור החולף הגיע עימו הבשורה שהאינטרנט הוא כלי שיווקי אשר מביא עימו לקוחות פוטנציאלים ונפתח אפיק אשר מבסס את עידן הדיגיטלי ולהביא לידי ביטוי את המסחר האינטרנטי לשיאים חדשים ולהביא לידי כך את כלי הפרסום השונים שגם הם יהיו מעורבים בה כיוון שפרסום וחשיפה זה המקור העיקרי לרוב בעלי חנויות המסחר הרגילות ובפרט את חנויות המסחר הווירטואליות כמי שיודע שאין כמו שם טוב כך לגביי פרסום טוב אם המודעה הגיע ליידי שמונים אחוז מכלל קהל היעד שלך יהיו בטוחים שרכישות בתוך האתר יתבצעו ובכך להתחיל למנף את העסק בעזרת הכלים הדיגיטליים אשר עומדים לרשותנו בשנות ה121 המאוחרות.

אז מה יש לנו בעצם מבחינת כלי שיווק.

 ראשית אנו נתחיל בכלי פרסום ה-מנוע חיפוש שהצליח להגיע לכל יבשת בעולם ושמו הוא גוגל(google).

גוגל

כיום הינו כלי הפרסום הנפוץ ביותר ברוב הגלובוס העולמי ומנוע חיפוש זה בדרך כלל מניב תוצאות ודאיות גם לכלל הלקוחות ובוודאי גם לסוחרים אשר משתמשים בו ובכדי לפרסם את עצמכם שם אינכם חייבים לשלם כסף אך בכדי ש”תקפצו” ראשונים תחת הקטגוריה שבה אתם עוסקים תצרכו לשלם פר הקלקה ככל שהיו לכם יותר הקלקלות בתוך האתר כך למעשה קהל הלקוחות שלכם יגדל ויתממש לכדי כסף אמיתי 

פייסבוק

המדיה החברתית שנכנסה לחיינו בסערה ומאז לא עוזבת ורק צומחת וגודלת עם השנים הן מבחינת מודעות פרסום והן מבחינת מנועי חיפוש שנעשים בתוך קבוצות שאנשים פרטיים מקימים ובכך להגדיל את החשיפה גם לאנשים אשר שמתעננים במוצרים איכותיים וזולים כאחד ולנסות לאחד בצורה כזו קהל לקוחות קבועה שלמעשה אתה יוצר בעצמך ובכך פייסבוק מעניקה לך ייתרון שבו למעשה אתם המנהלים ומכירים כל אחד ואחד מהלקוחות שלכם באופן אישי 

אינסטגרם

חברת הבת של פייסבוק אשר שינתה את כללי המשחק בעולם.

בעידן של דור ה z הייחודיות שבה ניתן להעלות רק תמונות נתן פוש רציני מאוד לאנשים שמהר מאוד מצאו עצמם בקדמת הבמה יחד עם מפורסמים אחרים מהעולם ובכך למעשה למתג את החנות מסחר שלהם דרכם או עצמם ולהביא קהל לקוחות שמשותת במחרבי הרשת ולידי כך לסמן את מה שהם אוהבים ובצורה אוטומטית זה יתווסף למנועי החיפוש שהחנות עצמה מציעה את מוצריה למכירה